بهترین راه کاهش هزینه آگهی برای مشاوران املاک

بهترین راه کاهش هزینه آگهی برای مشاوران املاک

دیوار برای ساده کردن مدیریت آگهی‌ها و همچنین به‌صرفه کردن فعالیت حرفه‌ای دفاتر املاک در شهرهای تهران، کرج، قم، اهواز، شیراز، اصفهان، مشهد و تبریز پنلی اختصاصی دارد که ثبت‌نام در آن رایگان است.

برترین‌ها: دیوار برای ساده کردن مدیریت آگهی‌ها و همچنین به‌صرفه کردن فعالیت حرفه‌ای دفاتر املاک در شهرهای تهران، کرج، قم، اهواز، شیراز، اصفهان، مشهد و تبریز پنلی اختصاصی دارد که ثبت‌نام در آن رایگان است.

اغلب دفاتر و مشاورین املاک برای آگهی کردن ملکی که به آن‌ها سپرده شده از دیوار استفاده می‌کنند. از سوی دیگر مردم نیز برای پیدا کردن مسکن (چه خرید، چه اجاره) اولین کاری که می‌کنند سر زدن به دیوار است.

اگر شما کاربر عادی باشید و ملک خود را در دیوار آگهی کنید، هزینه‌ای برای شما ندارد و خدمات این اپلیکیشن برای کاربران عادی کاملا رایگان است. اما دفاتر املاک که به صورت حرفه‌ای از این سرویس استفاده می‌کنند و تعداد آگهی‌های آن‌ها زیاد است، برای ثبت آگهی باید مبلغی پرداخت کنند. در واقع درآمد دیوار از طریق همین کاربرانی است که در دسته‌هایی مثل املاک به‌صورت حرفه‌ای و برای کسب درآمد فعالیت می‌کنند.

از سوی دیگر برای بهبود عملکرد آگهی نیاز است تا از خدماتی چون «فوری» و «نردبان» استفاده کنند که آن هم هزینه دارد. این مبالغ نسبت به آورده‌ای که دارند زیاد نیست و در قیاس با سود انجام معامله ناچیز است، اما در تعداد بالای آگهی به هر حال هزینه‌ای است که قابل چشم‌پوشی نیست. ما در این یادداشت به شما می‌گوییم که چگونه می‌توانید این هزینه‌ها را کاهش دهید و در عین حال تعداد تماس‌هایی که به خاطر ثبت آگهی دریافت می‌کنید را بیشتر کنید.

راه حل، ثبت‌نام در پنل املاک دیوار است

دیوار برای ساده کردن مدیریت آگهی‌ها و همچنین به‌صرفه کردن فعالیت حرفه‌ای دفاتر املاک در شهرهای تهران، کرج، قم، اهواز، شیراز، اصفهان، مشهد و تبریز پنلی اختصاصی دارد که ثبت‌نام در آن رایگان است.


دفاتر املاک با ثبت نام در این سامانه از مزایایی بهره‌مند می‌شوند که علاوه بر کاهش هزینه‌ها به عملکرد بهتر آگهی آن‌ها هم کمک می‌کند. در ادامه به معرفی مهم‌ترین مزایای این پنل می‌پردازیم:

1. انتشار نامحدود آگهی در روز

با ثبت‌نام در این پنل تمام محدودیت‌های تعداد ثبت آگهی روزانه برداشته می‌شود و می‌توانید به تعداد نامحدود آگهی املاک در دیوار ثبت کنید.

2. بهره‌مندی از پکیج‌ها و تخفیف‌های پنل

این مهم‌ترین ویژگی جذاب پنل املاک است. وقتی شما آگهی هایتان را به‌صورت عادی منتشر می‌کنید، قیمت ثبت و نردبان هر آگهی، فارغ از تعداد آگهی‌های شما ثابت است، اما با ثبت نام در پنل می‌توانید به پکیج‌های متنوعی دسترسی داشته باشید که به‌طور چشمگیری باعث کاهش هزینه‌هایتان می‌شود. از طرفی به کاربران پنل تخفیف‌هایی تعلق می‌گیرد که منجر به کاهش هر چه بیشتر هزینه آگهی‌ها می‌شود.

3. مدیریت ساده‌تر آگهی‌ها

شما می‌توانید تمام آگهی های خود را به صورت یک‌جا در پنل مشاهده کنید و مثلا چند آگهی را به صورت گروهی نردبان کنید که باعث می‌شود در وقت شما صرفه‌جویی شود.

4. مدیریت و نظارت مشاوران

شما در پنل املاک می‌توانید مشاوران خود را راحت‌تر مدیریت کرده و بر عملکرد آن‌ها نظارت کنید. این ویژگی خصوصا در دفاتری که در آن‌ها پورسانت مشاوران بر اساس عملکرد شناور است، کاربردی است.

5. صفحه اختصاصی به‌مثابه دفتر مجازی

اگر شما مشاور املاک هستید، حتما در بین آگهی های دیوار دیده‌اید که برای برخی از آن‌ها نام آژانس املاک قید شده و برخی هم صفحه‌ای اختصاصی دارند که درست مانند دفتری مجازی برای آژانس‌ها است که کاربران می‌توانند تمام آگهی‌های آن آژانس را مشاهده کنند.

تجربه نشان داده که کاربران به این آگهی‌ها بیشتر اعتماد می‌کنند و این ویژگی به برندسازی آژانس‌ها هم کمک می‌کند. برای استفاده از این قابلیت باید حتما در پنل املاک دیوار ثبت نام کرده باشید.

6. پشتیبانی اختصاصی

پشتیبانی دیوار پاسخگوی همه کاربران در همه دسته‌های مختلف این اپلیکیشن است، اما شما با ثبت‌نام در پنل املاک می‌توانید به پشتیبانی اختصاصی دسترسی داشته باشید که هم سرعت بالاتری در پاسخ‌گویی دارد و هم پشتیبان‌های آن آموزش‌دیده هستند و در حوزه املاک تخصص دارند که منجر به ارايه خدمات پشتیبانی باکیفیت‌تر به شما می‌شود.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد