روند متعادل در بازار سهام/ یک نماد بورسی متوقف شد

روند متعادل در بازار سهام/ یک نماد بورسی متوقف شد

بورس درشروع آخرین روز از هفته سوم آذر ماه روندی متعادل دارد. شاخص کل با رشد جزيی 0٫03 درصدی در کانال یک میلیون و 338 هزار واحد قرار گرفته است.

به گزارش تجارت‌نیوز، بورس درشروع آخرین روز از هفته سوم آذر ماه روندی متعادل دارد. شاخص کل با رشد جزيی 0٫03 درصدی در کانال یک میلیون و 338 هزار واحد قرار گرفته است. همچنین شاخص هم‌وزن نیز 0٫02 درصد رشد داشته است. ارزش معاملات در نیم ساعت ابتدایی بازار بیش از 340 میلیارد تومان بوده است.

شستا کار خود را در بازار امروز منفی آغاز کرده است اما کالا، بورس، فملی و فولاد بیشترین تاثیر مثبت در شاخص کل بورس را تا به این لحظه دارند. شستا، کالا و برکت نیز در ابتدای بازار پرتراکنش‌تر از سایر نمادها بوده‌اند.

اداره بازارهای مالی، خودرو و فلزات اساسی برترین گروه‌های صنعتی بازار هستند و در ابتدا پالایش، کمند و کالا بیشترین ارزش معامله و کمند، خگستر و امین یکم بیشترین حجم معامله را دارند.

شاخص کل فرابورس نیز با 12 واحد رشد در کانال 19 هزار و 115 واحد قرار گرفته است.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سایت کدال نماد معاملاتی غبهنوش امروز متوقف شده است. در این اطلاعیه اعلام شده شرکت بهنوش ایران با نماد غبهنوش با توجه به ظن دستکاری بازار حداکثر تا تاریخ 22 آذر ماه متوقف شده است.

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد