واکسیناسیون کارکنان امانی و پیمانی فولاد هرمزگان

واکسیناسیون کارکنان امانی و پیمانی فولاد هرمزگان

در راستای تکریم نیروی انسانی و توجه به سلامت کارکنان فولاد هرمزگان طرح واکسیناسیون کارکنان امانی و پیمانی شاغل در فولاد هرمزگان در محل مسجد امام حسین (ع) این شرکت انجام شد.

به گزارش بورس نیوز، رضا صفریان، مدیر روابط عمومی فولاد هرمزگان اظهار کرد: از ابتدای توزیع واکسن در کشور و با توجه به دغدغه مدیرعامل شرکت موضوع انجام واکسیناسیون کارکنان در دستور کار قرار گرفت.


  • بیشتر بخوانید: تجلیل از مدیر عامل فولاد هرمزگان در جشنواره شهید رجایی

وی با اشاره به لزوم تکریم نیروی انسانی و سلامت کارکنان افزود: با پیگیری‌های مدیر عامل محترم و در راستای سلامت و رضایت کارکنان و همکاری اداره بهداشت درمان و آموزش پزشکی استان هرمزگان واکسیناسیون کارکنانی که در نوبت اول واکسن را دریافت ننموده اند از روز دوشنبه در محل مسجد امام حسین (ع) این شرکت آغاز شد و بیش از 600 نفر از همکاران در این طرح واکسن را دریافت کردند.

مدیر روابط عمومی فولاد هرمزگان ضمن اشاره به اقدامات فولاد هرمزگان در مسيولیت‌های اجتماعی و تعاملاتی این شرکت در طول همه گیری کرونا با مراکز بهداشتی و اداره بهداشت درمان و آموزش پزشکی استان گفت: مسيولین سلامت هرمزگان نیز از این حمایت‌ها به گونه‌ای قدردانی نموده و پس از ورود واکسن به استان هرمزگان، فولاد هرمزگان تنها شرکتی در این منطقه بوده که طرح واکسیناسیون کارکنان خود را در محل شرکت انجام داد که این موضوع جای تقدیر و تشکر دارد.

صفریان اظهار امیدواری کرد که با توزیع واکسن در جامعه، شاهد کاهش مبتلایان به کرونا باشیم.

آخرین اخبار بورس و اقتصاد