پیش‌بینی قیمت دلار امروز 25 اسفند 99

پیش‌بینی قیمت دلار امروز 25 اسفند 99

دیروز اسکناس آمریکایی 200 تومان از ارزش خود را از دست داد و به 24هزار و 650 تومان رسید. امروز برای قیمت دلار چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز، دیروز اسکناس آمریکایی 200 تومان از ارزش خود را از دست داد و به 24هزار و 650 تومان رسید. امروز برای قیمت دلار چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

در این مورد دنیای اقتصاد نوشت: برخی از معامله‌گران بازار ارز در حال‌حاضر تمایلی ندارند که در موقعیت خرید قرار بگیرند. آنها تصور می‌کنند که ممکن است، ایران و آمریکا به توافقاتی دست پیدا کنند و حداقل بخشی از تحریم‌ها لغو شود یا اینکه مقداری از دارایی‌های بلوکه‌شده ارزی ایران در کشورهای دیگر آزاد شود.

این موضوع موجب شده است شماری از بازیگران ارزی با احتیاط در بازار گام بردارند. شمار دیگری از معامله‌گران ترجیح می‌دهند، پیش از تعطیلات نوروز به‌طور کلی ریسک خاصی را برای خرید یا فروش نکنند و بیشتر تماشاچی اتفاقات باشند.

به گفته فعالان، این دسته از معامله‌گران بیشتر ترجیح می‌دهند که با توجه به نقاط حمایتی و مقاومتی دلار رفتار خود را تنظیم کنند. در شرایط کنونی مرز 25 هزار تومانی تبدیل به ممنوعیت بزرگی برای بازیگران افزایشی شده است. در آن‌سو، برای کاهشی‌های بازار شکست محدوده 24 هزار و 500 تومانی بسیار دشوار بوده است.

برخی از بازیگران کاهشی باور دارند در صورتی‌که دلار زیر سطح 24 هزار و 500 تومانی بسته شود،‌ قیمت اسکناس آمریکایی تا محدوده 23 هزار و 800 تومان دچار افت خواهد شد.

با این حال، نوسانات روزهای اخیر بازار به‌صورتی بوده است که به نظر می‌رسد دلار در پایان سال در دامنه محدودی حرکت خواهد کرد و خبری از نوسانات سنگین نخواهد بود. البته گروهی باور دارند، بازارساز در روزهای پایان سال عرضه ارز را افزایش خواهد داد تا قیمت دلار در سطح پایین‌تری قرار بگیرد.

اخبار مرتبط با دلار را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد