بیشترین ارزش معاملات سهام (22 شهریور)/ سهام برکت بیشترین ارزش معاملات روز جاری را رقم زد

بیشترین ارزش معاملات سهام (22 شهریور)/ سهام برکت بیشترین ارزش معاملات روز جاری را رقم زد

امروز معامله‌گرها 210میلیارد تومان سهام گروه دارویی برکت خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فلزات اساسی تعلق داشت و چهار درصد از کل سهام...
برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود 6هزار و 740میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «برکت»، «شبندر»، «فولاد»، «خودرو» و «دی» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در سومین روز هفته معادل 210میلیارد تومان سهام گروه دارویی برکت دست به دست شد، پالایش نفت بندرعباس پس از معاملاتی به ارزش 130میلیارد تومان دوم شد و فولاد مبارکه اصفهان نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام مواد اولیه دارویی البرز بالک (دبالک) با رشد 10.4درصدی قیمت پس از بازگشایی، کام سهامداران خود را شیرین کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فلزات اساسی» تعلق داشت به طوری که 740میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «خودرو و ساخت قطعات» با معاملات 690میلیارد تومانی دوم شد و «سرمایه گذاری‌ها» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز چهار درصد از کل سهام سرمایه‌گذاری هامون صبا (وهامون) معامله شد، 10نماد برتر سهم 17درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در هفت سهم به بیش از 100میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به 64نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد