فارس من| مطالبه واگذاری سهام عدالت به متولدان قبل از 1400

فارس من| مطالبه واگذاری سهام عدالت به متولدان قبل از 1400

مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت پویشی در سامانه فارس من، خواستار واگذاری سهام عدالت به متولدان قبل از 1400 شده‌اند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اجرای قانون حمایت از خانواده به صورت جدی در دستور کار دولت قرار گرفته است. دولت نیز برای اجرای این قانون در حال ارايه مشوق‌های لازم برای خانواده‌هاست تا این مساله را به صورت جدی دنبال کند.

یکی از مشوق‌های ارايه شده از سوی دولت، واگذاری سهام عدالت به متولدان سال های 1400 و 1401 است. اما عده ای از خانواده‌ها که فرزندانشان در سال 1399 متولد شده است، نسبت به این مساله اعتراض داشته و خواستار رسیدگی دولت به این موضوع شده‌اند.

مخاطبان خبرگزاری فارس نیز در سامانه فارس من پویشی با عنوان «به فرزندان متولد قبل از سال 1400 سهام عدالت تعلق گیرد»، خواستار رسیدگی به این موضوع شده‌اند.

در متن این پویش آمده است: «در خبرها اعلام شد که سهام عدالت به متولدین 1400 و 1401 تعلق خواهد گرفت. مگر متولدین 1400 خونشان رنگین‌تر است؟ فرزند من در 24 اسفند 1399 متولد شده است چرا باید فرزند من از سهام عدالت محروم باشد اما فرزندان متولد 1400 نه؟! این نحوه پرداخت شايبه‌‌هایی را در ذهن مردم متبادر می‌سازد. لطفا رسیدگی شود».

بنابراین گزارش، خبرگزاری فارس طبق رسالتی که بابت پیگیری سوژه‌‌های فارس من برای خود تعریف کرده است، حتما پیگیری این موضوع را در دستور کار قرار می‌دهد و از مسوولان خواستار توضیح در این‌باره خواهد شد.

کاربران دیگر هم در صورت تمایل می‌توانید به امضاکنندگان این پویش بپیوندند؛ خبرگزاری فارس با رسیدن امضاهای این پویش به 1000 امضا و بالاتر حتما پیگیری‌های مختلفی در این‌باره خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد