آغاز به کار میز ارتباطات مردمی وزارت اقتصاد در کردستان

آغاز به کار میز ارتباطات مردمی وزارت اقتصاد در کردستان

در جریان بیست‌وهفتمین سفر استانی ريیس جمهور، میز ارتباطات مردمی وزارت اقتصاد و دارایی با حضور دستگاه‌های تابعه این وزارتخانه در استان کردستان آغاز به‌کار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت امور اقتصادی و دارایی، ذبیح‌اله سلمانی معاون توسعه مدیریت و منابع و نماینده تام‌الاختیار وزیر اقتصاد در بیست‌و هفتمین سفر استانی ريیس جمهور از میز ارتباطات مردمی وزارت امور اقتصادی و دارایی در کردستان بازدید کرد.

وی در این بازدید در جریان درخواست‌های مردم قرار گرفت و به عوامل اجرایی میز ارتباطات مردمی وزارت اقتصاد تاکید نمود که با سعه صدر و حفظ شان و کرامت مردم به امورات آنها رسیدگی کنند.

نماینده تام‌الاختیار وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: در حوزه تسهیلات خرد و قرض‌الحسنه نیازی به مراجعه حضوری نیست و مردم می‌توانند از طریق تماس با تلفن 111 و یا مراجعه به تارنمای همین سامانه به آدرس https://111.ir/ نسبت به ثبت درخواست‌های خود اقدام نموده وآن را پیگیری کنند.

شایان ذکر است میز ارتباطات مردمی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی متشکل از 21 میز خدمت با حضور بانک‌ها، بیمه، گمرکات، امور مالیاتی، صندوق کارآفرینی امید، اموال تملیکی، تسهیلات تبصره 18 و سهام عدالت در جریان بیست‌وهفتمین سفر استانی ريیس جمهور وهیات همراه به استان کردستان، در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ شانزدهم وهفدهم تیرماه آماده پاسخگویی به درخواست‌های مردم استان کردستان است.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد