بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس امروز/ کاهش 20درصدی ارزش معاملات با وجود بهبود تقاضا در بازار

بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس امروز/ کاهش 20درصدی ارزش معاملات با وجود بهبود تقاضا در بازار

امروز معامله‌گرها 9هزار و 780میلیارد تومان سهام خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه خودرو و ساخت قطعات تعلق داشت و 6درصد از کل سهام صنایع چوب...

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در بورس امروز در مجموع 9هزار و 780میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «دانا»، «وکبهمن»، «کاما»، «خبهمن» و «کرمان» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در پنجمین روز هفته حدود 185میلیارد تومان سهام بیمه دانا دست به دست شد، مدیریت سرمایه‌گذاری کوثر بهمن پس از معاملاتی به ارزش 170میلیارد تومان دوم شد و سهام باما نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس امروز به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که حدود 920میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات هزار و 835میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز 12.6درصد از کل سهام صنایع چوب خزر کاسپین(چخزر) معامله شد، 10 نماد برتر سهم 14درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در 11سهم به بیش از 100میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به 76نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی روی آنها کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد