آزادسازی ذخایر مرغ منجمد 15 هزار تومانی

آزادسازی ذخایر مرغ منجمد 15 هزار تومانی

ريیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: برای تقویت عرضه مرغ در بازار ذخایر مرغ منجمد آزاد می‌شود و به قیمت هر کیلوگرم 15 هزار تومان به فروش می‌رسد.

به گزارش تجارت‌نیوز، ید الله صادقی، ريیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران اظهار کرد: وزارت جهاد کشاورزی تلاش‌های زیادی برای افزایش عرضه مرغ در بازار در حال انجام دارند؛ در استان‌های مختلف نیز بازار تحت کنترل است تا مشخص شود که چه اتفاقی در این بازار افتاده و باید مشخص شود که تقاضای مرغ در بازار خیلی بالا رفته یا اینکه تولید با نقیصه‌ای مواجه است.

وی افزود:ما در وزارت صمت وظیفه نظارت برخرده فروشی داریم و این مسيولیت در سطح عمده فروشی و تولید بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است؛ آن وزارتخانه نیز از اوایل بهمن ماه برنامه‌های خوبی برای تولید داشتند اما اینکه چقدر جوجه ریزی شده و در آینده وارد بازار می شود باید خود پاسخگو باشد.

ريیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران ادامه داد: برای تقویت عرضه مرغ در بازار ذخایر مرغ منجمد در که ماه های گذشته به عنوان مازاد مصرف از بازار جمع آوری شده است اکنون آزاد می‌شود.

مکان های عرضه مرغ 15 هزار تومانی

وی تصریح کرد: این مرغ‌ها از طریق میادین میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های کارگری و کارمندی و برخی از واحدهای صنفی منتخب به قیمت 15000 هزار تومان عرضه می‌شود.

صادقی گفت: برای نیازمندی‌های عمومی مانند بیمارستان‌ها، زندان‌ها، مراکز آموزشی و هر جایی که مصرف دارند نیاز آنها از ذخایر مرغ منجمد تامین می‌شود تا فشار کمتری بری روی بازار ایجاد شود.

ريیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران ادامه داد: از طرفی با ورود تولیدات جدید صورت گرفته بازار قیمت این محصول طی روزهای آینده متعادل خواهد شد.

منبع: تسنیم

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرام تجارت‌نیوز دنبال کنید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد