سنگین‌ ترین صف‌ های خرید و فروش در بورس امروز / کاهش چشمگیر تقاضا در چهارمین روز هفته

سنگین‌ ترین صف‌ های خرید و فروش در بورس امروز / کاهش چشمگیر تقاضا در چهارمین روز هفته

خالص سفارشات فروش سهام در بورس امروز از رقم 610میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت عرضه در صنعت فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط بیش از سایرین بود و همچنین سهام...

اقتصادآنلاین امیر مهدی زاده؛ در ساعت 9 و 50دقیقه جمع صف‌های خرید حدود 90 میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش 700 میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به 610میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «وگردش»، «کالا» و «وسرضوی» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک گردشگری حدود 50میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «حبندر»، «تپکو» و «خگستر» در نوبت انتظار است.

ارزش 10 صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع 75میلیارد تومان (84 درصد کل) و 10 صف فروش برتر 315میلیارد تومان (45 درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در 3 نماد و حجم صف‌های فروش در 9 نماد بیش از 10 میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف جوش‌ و اکسیژن‌ ایران‌ (فجوش) به 11درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش 75 میلیارد تومان است و پس از آن گروه «انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن 65میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات» با تقاضای خرید 15 میلیارد تومانی همراه است.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد