درج شرکت سرمایه‌گذاری استان هرمزگان با نماد «وسهرمز» در بورس تهران

درج شرکت سرمایه‌گذاری استان هرمزگان با نماد «وسهرمز» در بورس تهران

شرکت سرمایه‌گذاری استان هرمزگان با سرمایه 96,107 میلیارد ریال با نماد «وسهرمز» به عنوان بیست و هفتمین شرکت سرمایه‌گذاری استانی در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

به گزارش پایگاه خبری بازارسرمایه (سنا)، مدیریت پذیرش اوراق بهادار طی اطلاعیه ای اعلام کرد: در راستای اجرای ابلاغیه مقام معظم رهبری به تاریخ 9 اردیبهشت 1399 و آیین ­نامه اجرایی آزاد سازی سهام عدالت مصوب 4 مرداد 1399شورای عالی بورس و اوراق بهادار، بر اساس مصوبه جلسه مورخ 12 شهریور 1399 هیيت پذیرش، با پذیرش شرکت سرمایه­‌گذاری استان هرمزگان به عنوان بیست و هفتمین شرکت سرمایه‌­گذاری استانی و پانصد و هشتاد و سومین شرکت در بورس اوراق بهادار تهران موافقت شد و در گروه «سرمایه­‌گذاری‌ها» و بخش «سایر واسطه­‌گری‌­های مالی» با کد صنعت 5699 و نماد «وسهرمز، Vasehormoz» در فهرست نرخ­های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

شایان ذکر است که شرکت سرمایه‌­گذاری استان هرمزگان از تاریخ 12 اسفند 1399 تحت شماره 11109 به عنوان ناشر نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت شده است. همچنین مدارک و مستندات و اطلاعات مالی شرکت مذکور در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال) افشا شده است.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد