access_time
الاکلنگ طلا و نفت

الاکلنگ طلا و نفت

قیمت نفت در معاملات روز گذشته، سه‌شنبه، افزایش یافت و با نزدیک شدن به بحران عرضه انرژی در سراسر جهان به بالاترین سطح خود در چند سال اخیر رسید. این در حالی است که کاهش دما در چین نگرانی‌ها را درباره اینکه آیا بزرگترین مصرف کننده انرژی جهان می تواند نیازهای گرمایش خانگی را برآورده کند، زنده کرد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) و به نقل از سی ان بی سی، در معاملات روز گذشته، قیمت هر بشکه نفت خام برنت با 99 سنت معادل 1.2 درصد افزایش به 85 دلار و 32 سنت رسید.

قیمت هر بشکه نفت آتی وست تگزاس اینترمدیت آمریکا (WTI) 1.27 دلار معادل 1.5 درصد افزایش یافت و به 83 دلار و 71سنت رسید.

قیمت نفت برنت در معاملات امروز، چهارشنبه در ساعت 8:12 به وقت تهران، با کاهش 0.48درصدی در هر بشکه، 84 دلار و 67 سنت معامله شد.

قیمت نفت خام آمریکا (وست تگزاس اینترمدیت) نیز تا لحظه تنظیم گزارش، کاهش 0.60 درصدی را به ثبت رساند و در هر بشکه، 82 دلار و 46 سنت معامله شد.

طلا نیز تا لحظه تنظیم این گزارش، افزایش 0.18درصدی را تجربه کرد و هر اونس طلا به قیمت یک هزار و 773 دلار و 70 سنت معامله شد.

قیمت طلا در آغاز معاملات امروز چهارشنبه کاهش یافت؛ زیرا افزایش اوراق قرضه ایالات متحده جذابیت این فلز را تحت تاثیر قرار داد و احساس خطر برای شرط‌بندی به منظور سودهای خوش بینانه شرکت ها، قوت گرفت.

نقره نیز با کاهش 0.31 درصدی به 23 دلار و 81 سنت رسید.

مس با کاهش 1.40 درصدی مواجه شد و 4 هزار و 637 دلار قیمت خورد.

*ترجمه و تنظیم: محبوبه حاجی‌زاده

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد