پیش بینی بورس فردا 19 بهمن 99، بورس چگونه خواهد بود؟

پیش بینی بورس فردا 19 بهمن 99، بورس چگونه خواهد بود؟

بورس امروز 18 بهمن 99 به مانند جند روز گذشته قرمز پوش بود و شاخص کل باز هم کاهش ارتفاع داد. بورس فردا چگونه خواهد بود؟

به گزارش نبض بورس، بورس امروز هم به مانند چند روز گذشته قرمز بود و شاخص کل در نهایت با کاهش 37640 واحدی بر روی کانال یک میلیون و 135 هزار و 369 واحدی آرام گرفت. همچنین شاخص کل هموزن نیز با 7167 واحد کاهش معادل منفی 1.69 درصد به سطح 415 هزار و 980 واحد رسید.

پول حقیقی نیز از بازار به مانند روز‌های گذشته خارج شد با این تفاوت که میزان خروج پول امروز افزایش یافت و به یک قدمی 2 هزار میلیارد تومان رسید.

بورس فردا مثبت خواهد بود؟

یاسین حیدری تحلیلگر و کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار نبض بورس گفت: با توجه به خروجی 2 هزار میلیاردی پول حقیقی از بازار روز شنبه و مجموع 4700 میلیاردی در 5 روز کاری گذشته و همچنین روند ورود پول حقیقی به صندوق های درآمد ثابت میتوان گفت که سرمایه گذاران در معاملات خود جانب احتیاط را رعایت می کنند.
وی افزود: به نظر می رسد خبر کاهش نرخ بهره بین بانکی و لغو قیمت گذاری دستوری در صنایع فلزی و سیمانی نتوانسته تاثیر به سزایی را بر انتظارات سهامداران بگذارد، از طرفی انتظار توافق با آمریکا باعث کاهش انتظارات تورمی در بازار شده است که این خود می تواند باعث شود تا در نظر سرمایه گذاران نرخ دلار ثابت بماند یا حتی کاهشی شود.
این تحلیلگر بازار سرمایه اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود به نظر میرسد که رشد بازار در شرایط فعلی به دور از انتظار باشد و در بهترین حالت برای بازار فردا یک بازار متعادل منفی را شاهد باشیم

 

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد