کاهش مبالغ قبض برق با استفاده از کولرهای آبی جدید

کاهش مبالغ قبض برق با استفاده از کولرهای آبی جدید

وزیر نیرو گفت: مردم می‌توانند با استفاده از کولرهای آبی که با استانداردهای جدید تولید و روانه بازار می‌شود، میزان مصرف...

به گزارش خبرگزاری برنا، علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو، اظهار داشت: مردم با استفاده از کولرهای آبی استاندارد شاهد کاهش جدی مبلغ قبض برق خود خواهند بود، یعنی با استفاده از این کولرها می‌توانند مصارف خود را در سطح الگو رعایت کنند.
وزیر نیرو ادامه داد: قیمت برق در سطح رعایت الگوی مصرف هم بسیار ارزان قیمت است که خود این بهترین توجیه برای استفاده از این نوع کولرها است، زیرا به صورت طبیعی مصرف برق را به شدت کاهش می‌دهد.
وی خاطر نشان کرد: در یک منزل مسکونی در تابستان عمده قیمت و مبلغ قبض برق مربوط به کارکرد کولر است که مصرف در این کولرهای جدید 50 درصد کاهش می‌یابد و به تبع مبلغ قبض برق را شدیدا کاهش می‌دهد.
محرابیان افزود: مردم با استفاده از این نوع کولرها این امکان را خواهند داشت که در هر زمان دمای مناسب را بدون افزایش مصرف برق داشته باشند.
وی تصریح کرد: کولرهای موجود در بازار این توانایی را ندارند و فقط می‌توانند در دو حالت تند و کند عمل کنند، در حالی که کولرهای جدید به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که افراد می‌توانند بر اساس زمان، میزان دمای محیط را مشخص کنند.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد