کمک به اصلاح ساختار اقتصادی وزارت تعاون

کمک به اصلاح ساختار اقتصادی وزارت تعاون

ريیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: این کمیسیون آماده کمک به اصلاح ساختار زیر مجموعه‌های وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
آقای محمدرضا پورابراهیمی در حاشیه جلسه اعضای این کمیسیون با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: این اولین جلسه با وزیر کار پس از رای اعتماد بود؛ در این جلسه مباحث بسیار مهمی مطرح شد. آنچه برای ما اهمیت دارد این است که این وزارتخانه یکی از وزارتخانه‌های مهم اقتصادی کشور است و بخش عظیمی از بنگاه‌های اقتصادی به دلیل تعهداتی که به ذینفعان آن‌ها در چهار صندوق تخصصی فولاد، بیمه عشایر و روستاییان، تامین اجتماعی و بازنشستگی کشوری دارد، طبیعتا در حوزه اقتصادی نقش مهمی دارد.
وی ادامه داد: جمعیت قابل توجهی از کشور از ذینفعان این صندوق‌ها هستند؛ اولین مطالبه جدی ما از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصلاح ساختار اقتصادی، بنگاه‌های ذیل این وزارتخانه است؛ این مطالبه از سال‌های قبل مطرح بوده است و امروز خدمت مردم عرض می‌کنم که بسیار خوشحالیم که وزیر جوان و اقتصادی ما خبر‌های خوبی از آمادگی جهت اصلاح ساختار اقتصادی را بیان کردند.
ريیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مدت‌ها در این وزارتخانه نگاه به اداره این مجموعه ها، نگاهی دولتی بوده است؛ امروز این ظرفیت وجود دارد که ما بتوانیم اصلاح ساختار بخش اقتصادی را انجام بدهیم.
آقای پورابراهیمی ادامه داد: اعتقاد ما بر این است که رویکردی که در جهت اصل 44 قانون اساسی، فرامین رهبری و همچنین موضوعات مربوط به افزایش بهره وری وجود دارد در دستور کار باشد.
وی همچنین اعلام کرد: ظرف 45 روز آینده اولین گزارش شناخت در حوزه بنگاه‌های اقتصادی این مجموعه ارايه می‌شود؛ در کمیسیون اقتصادی اعلام آمادگی کردیم تمام ظرفیتمان را برای اصلاح ساختار در اختیار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار بدهیم.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد