تداوم عملکرد خوب موسسه اعتباری ملل/ «وملل» در 9ماه بیش از سال گذشته سود ساخت!

تداوم عملکرد خوب موسسه اعتباری ملل/ «وملل» در 9ماه بیش از سال گذشته سود ساخت!

موسسه اعتباری ملل در 9ماه سال 99 توانست عملکردی خوبی از خود به جای بگذارد و نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد 50درصدی سود انباشه را ثبت کند.

به گزارش اقتصادآنلاین، موسسه اعتباری ملل در 9ماه سال‌جاری، درآمدهای مشاع خود را 20درصد افزایش داد و از رقم 27هزار میلیارد ریال به بیش از 33هزار میلیارد ریال رسید. با وجود رشد 21درصدی سود علی‌الحساب سپرده‌های سپرده‌گذاری، «وملل» توانسته است سهم خود از درآمدهای مشاع را با رشد 20درصدی تداوم بخشد. به عبارت دیگر این موسسه توانست از ابتدای سال تا انتهای آذرماه، بیش از 13هزار و 800میلیارد ریال سهم خود از درآمدهای مشاع دست یابد.

براساس این ، مجموع درآمدهای این موسسه در 9ماهه منتهی به آذر سال99 نسبت به دوره مشابه سال گذشته از عدد 15هزار و 200میلیارد ریال عبور کرد و رشدی 27درصدی را ثبت کرد.

با کسر هزینه‌های موسسه، سود قبل از مالیات آن با رشد 51درصدی، از هزار و 550میلیارد ریال به بیش از دو هزار و 340میلیارد ریال رسیده است. این در حالی است که این موسسه موفق شد هزینه مطالبات مشکوک‌الوصول را به صفر برساند.

در نهایت می‌توان مشاهده کرد که سود انباشته پایان دوره 9ماهه با رشدی 50درصدی به عدد سه هزار و 620میلیارد ریالی رسیده است. این رقم حاصل شده از مجموع سود انباشه در سال مالی1398 حدود 42درصد بیشتر است و به ازای هر سهم توانسته سود بیشتری را به‌دست آورد.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد