بورس امروز 7 بهمن ماه / افت شاخص کل در روز خوب پالایشی‌یکم

بورس امروز 7 بهمن ماه / افت شاخص کل در روز خوب پالایشی‌یکم

در پایان معاملات امروز شاخص کل با افت بیش از 20 هزار واحدی به رقم یک میلیون و 214 هزار واحدی رسید.

به گزارش برنا، در پایان معاملات امروز شاخص کل با افت 20 هزار واحدی به رقم یک میلیون و 214 هزار واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز با افت 5564 هزار واحدی به رقم 426 هزار و 865  واحدی رسید.

 همچنین شاخص قیمت (هم وزن) با کاهش 3639 واحدی به رقم 279 هزار و 180 واحد رسید و شاخص سهام آزاد شناور، 25882 واحد افت داشت و به سطح یک میلیون و 740 واحدی رسید.

در معاملات امروز بازار قیمت سهام اغلب شرکت‌های کاهش داشت و در مقابل نماد پالاشی‌یکم روز خوبی را پشت سر گذاشتند و هر واحد این صندوق با رشد 8.75 درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته 8 هزار و 686 تومان معامله شد.

در پایان معاملات امروز نمادهای شپنا، شتران، شستا، فخور، فولاد، شبندر وخودرو پر تراکنش های بازار بودند. نمادهای فارس، فملی، شستا، تاپیکو، اخابر، کگل و پارسان بیشترین تاثیر را در روند شاخص کل بورس داشتند.

همچنین نمادهای دارایکم، پالایش، شپنا، شتران و شستا بیشترین ارزش معاملات را در بورس اوراق بهاداراز آن خود کردند و نمادهای پارند، سنیر، سدور، کمند، سیتا و افق از پر تقاضا ترین های بازار بودند.

در پایان معاملات فرابورس نیز شاخص کل بیش از 304 واحد افت داشت و به رقم 17 هزار و 897 واحد رسید نماد‌های سپیدار، چخزر، شاروم، بپیوند، بگیلان، ذوب وآریا از پر تراکنش های بازار بودند.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد