سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش در بورس امروز/ افزایش صفوف خرید علی رغم افت شاخص

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش در بورس امروز/ افزایش صفوف خرید علی رغم افت شاخص

خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم هزار و 500میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن به ثبت رسید و همچنین سهام سپیدار...

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در ساعت 9 و 40دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و 500میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش 980میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به 520میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «سپیدار»، «کویر» و «برکت» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سپیدار سیستم آسیا حدود 215میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «گدنا»، «کدما» و «گشان» در نوبت انتظار است.

ارزش 10صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع 705میلیارد تومان (47درصد کل) و 10صف فروش برتر 400میلیارد تومان (41درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در 34نماد و حجم صف‌های فروش در 30نماد بیش از 10میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف سپیدار سیستم آریا یزد به 19درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن» پر اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید 250میلیارد تومان است و پس از آن گروه «فلزات اساسی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن 170میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «هتل و رستوران» با تقاضای فروش 100میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود 31درصد از دو هزار و 480میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دو هزار و 725میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن 91درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به پنج هزار و 205میلیارد تومان خواهد رسید.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی روی آنها کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد