شاخص مثبت اما شاخص‌سازان منفی / دور منفی عرضه‌ اولیه‌ها در بازار

شاخص مثبت اما شاخص‌سازان منفی / دور منفی عرضه‌ اولیه‌ها در بازار

در پایان بازار امروز شاخص کل بورس با رشد اندک دو هزار واحدی در محدوده یک میلیون و 424 هزار واحد قرار گرفت. گزارش بازار امروز را در متن زیر بخوانید.

به گزارش تجارت‌نیوز، در پایان بازار امروز شاخص کل بورس با رشد اندک دو هزار واحدی در محدوده یک میلیون و 424 هزار واحد قرار گرفت و 0٫18 درصد رشد را ثبت کرد. اما روند شاخص هم‌وزن امروز منفی بود و حدودا دو هزار واحد افت و 0٫47 درصد ریزش را ثبت کرد و در کانال 420 هزار واحد قرار گرفت.

ارزش معاملات بورس امروز به چهار هزار و 804 میلیارد تومان رسید و بیشتر شاخص‌سازان بازار هم امروز روند مثبتی را ثبت نکردند و تنها چند نماد محدود مثبت شدند.

در بین شاخص‌سازان بازار فملی، پارسان و وغدیر بیشترین تاثیر را در شاخص کل گذاشتند و پربیننده‌ترین نمادهای بازار هم امروز کیمیاتک، فسبزوار و شبندر بودند.

بیشترین حجم معامله در بازار امروز برای شبندر، خساپا و وسکرمان ثبت شد. همچنین برترین صنایع بورسی هم امروز فلزات اساسی، محصولات شیمیایی و فرآورده‌های نفتی بودند.

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به بیش از پنج هزار و 150 میلیارد تومان رسید. همچنین حدود 470 میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی و رشد بیش از سه درصد 83نماد و افت بیش از سه درصد 186نماد در بازار اتفاق افتاد.

در جریان معاملات امروز بازار سهام غپاک، خکار و کاذر متوقف شدند و نمادهای رانفور و وملی بازگشایی شدند.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد