این اخبار برای بازارهای امروز مهم هستند / 2 سیگنال برای بازار ارز دیجیتال

این اخبار برای بازارهای امروز مهم هستند / 2 سیگنال برای بازار ارز دیجیتال

بازار ارز روندی متفاوت از طلا و بورس را در پیش گرفته است. در روز سفر مهم نخست وزیر کره جنوبی به ایران، قیمت دلار کمی افزایش یافت اما قیمت طلا کمی ارزان شد و شاخص بورس نیز همچنان نزولی باقی ماند.

به گزارش تجارت‌نیوز، بازار ارز روندی متفاوت از طلا و بورس را در پیش گرفته است. در روز سفر مهم نخست وزیر کره جنوبی به ایران، قیمت دلار کمی افزایش یافت اما قیمت طلا کمی ارزان شد و شاخص بورس نیز همچنان نزولی باقی ماند. آخرین اخبار برای بازارهای امروز چه سیگنال‌هایی دارند؟

ـ نخست‌وزیر کره جنوبی در ادامه سفر منطقه‌ای خود روز گذشته وارد تهران شد و در مجموعه سعد‌آباد مورد استقبال معاون اول ريیس جمهور قرار گرفت. اسحاق جهانگیری پس از استقبال از کیون مذاکرات خصوصی خود را با وی آغاز کرد.

ـ یونهاپ، خبرگزاری رسمی کره جنوبی در تحلیلی با پرداختن به سفر «چانگ سای کیون» نخست وزیر کره جنوبی به تهران نوشت: تهران و سيول در حال رایزنی درباره چگونگی آزادسازی بخشی از وجوه بلوکه شده ایران در بانک‌های کره جنوبی از طریق کانال سويیس هستند.

ـ روز گذشته قیمت دلار افزایش جزيی 10 تومانی داشت و با قیمت 24 هزار و 810 تومان معامله می‌شد.

ـ قیمت طلا گرمی 18 عیار در بازار آزاد در روز یکشنبه 22 فروردین با 2,800 تومان کاهش، یک میلیون و 32 هزار و 900 تومان معامله شد.

ـ دبیرکل اتاق اصناف ایران در مورد اثرات کرونا بر اصناف گفت: کرونا زیان 250 هزار میلیارد تومانی بر اصناف وارد کرده و درآمد اصناف را کاهش داده است.

ـ حذف 4 صفر از پول ملی که از سوی بانک مرکزی با کم‌رنگ‌کردن صفرهای اسکناس در سال گذشته وارد فاز جدیدی شده بود، به زودی عملیاتی خواهد شد.

ـ وزیر بهداشت با اشاره به روند صعودی کرونا در سراسر کشور گفت: منحنی شیوع بیماری در همه کشور نگران کننده است و از هفته آینده نقشه قرمزتر می‌شود.

ـ ريیس شورای رقابت گفت: این شورا برای دستورالعمل 6 ماهه قیمتی خودرو تصمیمی نگرفته است، از این رو جای نگرانی نیست.

اما به جز این اخبار، دو خبر مهم نیز برای فعالان بازار ارز دیجیتال منتشر شده است:

ـ بیت‌کوین در جریان معاملات امروز حدود 2 درصد افت کرد و کانال 60 هزار دلار را از دست داد. این درحالی است که تحلیلگران روند این رمزارز را صعودی می‌دانند.

ـ سخنگوی صنعت برق گفت: برق مصرفی مراکز استخراج رمزارزها که بر اساس تایید مراجع ذی‌صلاح به استخرهای استخراج داخل کشور متصل می‌شوند، علاوه بر تخفیف‌های ولتاژ اتصال مذکور، مشمول 15 درصد تخفیف دیگر نیز خواهند شد.

برای پیش‌بینی بازار سهام می‌توانید صفحه پیش‌بینی بورس را دنبال کنید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد