پاکسان از زیان خارج می شود؟ | دولت چگونه از صنعت شوینده حمایت کند؟

پاکسان از زیان خارج می شود؟ | دولت چگونه از صنعت شوینده حمایت کند؟

بهروز مرادی مدیرعامل پاکسان در گفتگو با سایت نبض بورس با اعلام یک خبر خوش برای سهامداران این شرکت گفت: امسال این شرکت از زیان خارج خواهد شد.

به گزارش نبض بورس، بهروز مرادی مدیرعامل پاکسان در گفتگو با سایت نبض بورس در پاسخ به این پرسش که چه خبر خوبی می‌تواند برای سهامداران شپاکسا داشته باشد، گفت: من مطمين هستم که امسال پاکسان از وضعیت موجود خارج خواهد شد هر چند که بسیار سخت است. امسال انشاالله ما حتما از زیان خارج خواهیم شد.

او افزود: ما الان 60 درصد از زیان را در چهار ماهه کاهش دادیم. انشاالله اگر شرایط به همین وضعیت باقی بماند و بدتر نشود، ما ماهانه یک درصد قابل توجه از زیان را کاهش خواهیم داد و انشاالله تا پایان سال از زیان خارج خواهیم شد و به سود خواهیم رسید.

دولت چگونه می تواند به صنعت شوینده کمک کند؟

او در پاسخ به پرسشی درباره اینکه دولت چگونه می تواند به صنعت شوینده کمک کند گفت: همه چیز تورمی است و در حال افزایش است و به تازگی هم اعلام کرده اند که هزینه های حمل و نقل 30 درصد افزایش یافته است. این بر روی تخفیفاتی که مشتری می خواهد تاثیرگذار است. مشتری می گوید که با این هزینه حمل و نقل مقداری تخفیف بدهید که من بتوانم به قیمت مصوب بفروشم. چون فروشنده مغازه دار هم نمی تواند به قیمت بالاتر از مصرف کننده بفروشد. روزانه همه قیمت ها به خصوص قیمت مواد اولیه در حال افزایش است. قیمت مواد اولیه توسط دولت به خصوص مواد اولیه ای که خود دولت می تواند بر روی قیمت آنها تاثیرگذار باشد، کنترل شود تا ما بتوانیم با این قیمت ثابت مصرف کننده حداقل در زیان وارد نشویم.

افزایش سرمایه در راه است؟

همچنین مرادی در پاسخی درباره اینکه آیا افزایش سرمایه در راه است یا خیر نیز گفت: در حال حاضر ما باید ببینم که شرایطی برای افزایش سرمایه وجود دارد یا نه؟ البته ما در حال تعریف یک پروژه هایی هستیم که افزایش سرمایه مان مولد باشد. هم اکنون اگر افزایش سرمایه برای خرید روزانه و نقدینگی باشد خیلی توجیه خوبی ندارد. ما قصد داریم که یک طرح مولدی پیشنهاد کنیم که البته شاید به این سال مالی نرسد.

آخرین اخبار بورس و اقتصاد