تایر‌های درآمدزایی مجتمع صنایع لاستیک یزد در راه صادرات

تایر‌های درآمدزایی مجتمع صنایع لاستیک یزد در راه صادرات

درآمد صادراتی که

بورس‌نیوز:

شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد با سرمایه ثبت شده 204 میلیاردتومانی و ارزش بازار 3 هزار و 300 میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد، توانست به روند صعودی خود ادامه دهد.

شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد میزان درآمدی که در دومین ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت 220 میلیارد تومان بوده است. میزان درآمدی که این شرکت در اردیبهشت‌ماه از فروش محصولات خود در بازار داخل و خارج کشور شناسایی کرد 61 درصد رشد را نسبت به ماه گذشته و 22 درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این شرکت تایرسازی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 23 درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

میزان درآمدی که مجتمع صنایع لاستیک یزد در این دوره ماهانه در بازار داخل و خارج شناسایی کرد، نشان‌دهنده بیشتر بودن درآمد داخلی این شرکت بود. درآمد صادراتی که "پیزد" در دومین ماه از سال 1402 به ثبت رساند برابر با 10 میلیارد تومان بوده است. درآمد صادراتی حاصل شده توسط این شرکت در اردیبهشت‌ماه بیانگر رشد 100 درصدی است.

مجتمع صنایع لاستیک یزد در اردیبهشت‌ماه 3 گروه از محصولات «انواع تیوپ، انواع تایر بایاس و انواع تایر رادیال سیمی» را به فروش رساند، درآمدزاترین محصول آن در اردیبهشت‌ماه سال جاری مربوط به «انواع تایر رادیال سیمی» با 140 میلیارد تومان بود، نرخ فروش محصول «انواع تایر رادیال سیمی» در بازار داخل کشور 94 میلیون تومان در ازای هر تن به ثبت رسید. در بازار خارج از کشور بیشترین تقاضایی که برای محصولات " پیزد " شد، مربوط به انواع تایر بایاس بود.

پایان مطلب

آخرین اخبار بورس و اقتصاد