مجمع بانک دی چه خبر بود؟ | بی احترامی به سهامدار خرد تا کی؟ + فیلم

مجمع بانک دی چه خبر بود؟ | بی احترامی به سهامدار خرد تا کی؟ + فیلم

مجمع عمومی عادی سالیانه بانک دی طبق اطلاعیه قبلی قرار بود در روز جاری مورخه 29 تیر 1401 برگزار شود که این مجمع به تنفس خورد و قرار است دو هفته دیگر برگزار شود. متاسفانه در این مجمع شاهد بی احترامی به سهامداران خرد بودیم.

به گزارش نبض بورس، گویا حاشیه‌های بانک دی تمامی ندارد. بانکی که خون به دل سهامداران خود کرده است و قرار بود طبق اطلاعیه قبلی امروز 29 تیر مجمع خود را برگزار کند.

در اطلاعیه‌ای که بانک دی در مورخه 16 تیر 1401 که بر روی کدال قرار داده بود آمده بود:

از کلیه سهامداران، وکیل یا قايم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 08:30 روز چهار شنبه مورخ 1401/04/29 در استان تهران، شهر تهران به آدرس خیایان ولیعصر، خیابان شهید فلاحی (زعفرانیه)، خیابان فیروزکوه شرقی، انتهای خیابان روشن اول، دهکده نشاط ولیعصر (عج) برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

متاسفانه این مجمع امروز به تنفس خورد و قرار است دو هفته دیگر برگزار شود.

حاشیه های مجمع بانک دی | بی احترامی به سهامدار خرد

این مجمع مثل سایر مجمع‌های بانک دی با حاشیه‌های فراوانی رو به رو بود.

فیلم‌های زیر از مجمع بانک دی بیرون آمده است و در آن سهامداران اعتراضات خود را اعلام کردند و حتی با سهامداران نیز بد برخورد شد و برخی مورد ضرب و شتم نیز قرار گرفتند.

عباسعلی حقانی نسب از کارشناسان بازار سرمایه در صفحه شخصی خود این فیلم را گذاشت و نوشت:

"مدیرعامل بانک دی علیرغم حضور سهامداران و درخواست اینکه ده دقیقه در خصوص عملیات و برنامه‌های بانک دی صحبت کند، هیچ صحبتی انجام ندادند. آیا این بی احترامی به سهامداران خرد و خانواده‌های معزز شهید و ایثار گر نیست

قضاوت با شما: من چه درخواست غیر قانونی داشتم که من حمله ور شدند

آیا این محیط کسب و کار سرمایه گذاری در کشور ما است؟

آیا این سو مدیریت هدفی جز برای عصبانی کردن سهامدار و خسته کردن آن‌ها دارد؟

بر اساس گزارشی که اداره املاک و سرمایه گذاری‌های بانک در بازدید داشتند بانک دی به ازای هر سهم هزار تومان دارایی سرمایه گذاری لازم الفروش دارد که علیرغم تاکید رهبری معظم، قانون رفع موانع تولید و بانک مرکزی و سهامداران حتی یک صندلی فروخته نشده است و شفاف سازی هم صورت نگرفته است.

با پول خانواده‌های شهید و ایثارگر و سهامداران خرد در ساختمان‌های لاکچری شمال شهر تهران با ویو کل تهران مستقر هستند.

ارزش ساختمان‌هایی که مستقر هستند بالای 5هزار میلیارد تومان قیمت دارد."

فضای امنیتی حاکم بر مجمع بانک دی | ردیف اول متعلق به کارمندان بانک!

نازنین پویازاده(سرداری)، فعال بازار سرمایه و سهامدار بانک دی درخصوص مجمع بانک دی به تجارت‌نیوز گفت: آن چیزی که در مجمع امروز بانک دی رخ داد، یک فضای امنیتی با حضور عوامل نیروی انتظامی از ابتدای شروع مجمع بود.

وی ادامه داد: جالب اینجاست که ردیف اول متعلق به کارمندان بانک بود و پس آن یک مانع قرار داده بودند و سهامداران حضور داشتند. در رای‌گیری شان سهامدارا خدشه دارد شد چراکه این رای‌گیری با تیم بانک دی هماهنگ شده بود.

این فعال بازار سرمایه تاکید کرد: مهم‌ترین مشکل مجمع بانک دی عدم حضور نماینده سازمان بورس بود. در صورتی که در مجمع شتران نماینده سازمان بورس حضور داشتند و حتی برخورد نیز انجام شد.

پویازاده(سرداری) تشریح کرد: نسبت به سهامدارانی که داخل مجمع نشسته بودند هجمه وارد شد و فردی به صورت اراذل و اوباش وارد مجمع شد و نسبت به یکی از سهامداران عمده بانک دی فحاشی کردند و به جای اینکه مامورین امنیتی و ناظرانی که در مجمع حضور داشتند از سهامداران عذرخواهی و دفاع کنند، با فرد فحاش همراه شده بودند.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد