فوتبال بحرینی بازیگران تپکو ...

فوتبال بحرینی بازیگران تپکو ...

سهامداران عمده و بازیگران بدقلق و بدسلوک هپکو امروز تا آخرین دقایق بازگشایی تپکو سهامداران را سکته دادند و انگشت خود را بر خرید نگذاشتند تا با وقت‌کشی بحرینی تنها در 3دقیقه پایانی بازار خودنمایی کنند .

به گزارش بورس‌نیوز، آمدی مالم به قربانت ولی حالا چرا. بی وفا حالا که من 60درصد زیان رسانده‌ای چرا ....

سهامداران عمده و بازیگران بدقلق و بدسلوک هپکو امروز تا آخرین دقایق بازگشایی تپکو سهامداران را سکته دادند و انگشت خود را بر خرید نگذاشتند تا در 3دقیقه پایانی بازار خودنمایی کنند و بگویند، ما همه کاره هستیم.

آقایان همه‌کاره؛ هنگام بازگشایی پس از سوت ناظر رمزعبور یادتان رفته بود یا کارگزاری متبوعتان از دسترس خارج شده بود که سهامداران را به گوشه رینگ فرستادید و از ساعت «12:25»، «12:27» و «12:29» خرید کردید و صف را روان کردید؛ این بازی تنها یادآور فوتبال کثیف بحرین بود.

آقایان در این مدت 3 دقیقه‌ای یخ صف فروش را بلعیدند تمام 127 میلیون سفارش فروش را به سرعت نور آب کردند و بازهم حجم سفارش‌هایی را در انتهای کار باقی گذاشتند که بگویند، ما آمدیم!

6 حقوقی که نیم درصد برابر با 644 هزار و 261 سهم را فروختند اما؛ 7 میلیون و 952 سهم را علنا با برچسب حقوقی خریدند و آن پشت و از 119 میلیون و 556 سهم خریداری شده را با چند کد خریداری کردند، الله اعلم ... 

ناظران گرامی نیز تنها خوشحال به این موضوع هستند که بالاخره صف فروش هپکو باز شد با پیوست یک صلوات، نامه هپکو را به بایگانی فرستادند ...


  • بیشتر بخوانید :
نبض هپکو با قراردادهای جدید گرم شد

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد