افزایش سرمایه قرن چه شد؟

افزایش سرمایه قرن چه شد؟

مجمع عمومی فوق­ العاده شرکت پدیده شیمی قرن با حضور 83 درصد سهامداران سهامداران، نماینده سازمان بورس، نماینده موسسه حسابرسی و بازرس قانونی و ناظرین به ریاست آقای فاضلیان برگزار گردید. گزارش جامع و کامل نبض بورس از این مجمع را بخوانید.

به گزارش نبض بورس، مجمع عمومی فوق­ العاده شرکت پدیده شیمی قرن با حضور 83 درصد سهامداران سهامداران، نماینده سازمان بورس، نماینده موسسه حسابرسی و بازرس قانونی و ناظرین به ریاست آقای فاضلیان برگزار گردید.

گزارش افزایش سرمایه به صورت زیر ارايه شد:

جزییات طرح افزایش سرمایه:

تکمیل و راه اندازی کارخانه پودر شوینده: شرکت در سال 1394 با اضافه نمودن این محصول به سبد محصولات خود وارد این بخش بازار شد و تاکنون تولید پودر را به صورت برون سپاری توسط شرکت‌های تولید کننده پودر انجام می‌داده است. پودر لباسشویی شرکت با نام تجاری پلی واش اکتیو توانسته است در سال 1398 به سهم بازار حدود 4 درصدی بازار پودر دست یابد. با توجه به برنامه‌های توسعه‌ای شرکت در این بخش، عدم توانایی و پایین بودن ظرفیت تولیدی واحد‌های طرف قرارداد تولید کننده پودر شوینده برای شرکت و هم چنین نظارت بیشتر بر کیفیت محصولات پودر تولیدی در راستای جذب و وفادارسازی مشتریان، این شرکت کارخانه تولید پودر ماشین لباس شویی را در مجاورت کارخانه تولید مایعات خود در شهر زنجان آغاز نموده است تا از این طریق علاوه بر تحقق اهداف بازاریابی و فروش خود بتواند در راستای کارآفرینی و رونق فضای تولید و افزایش ظرفیت اقدام نماید.

طبق بیانات ريیس مجمع آقای فاضلیان، خط تولید پودر و خمیر دندان طی یک ماه آینده افتتاح خواهد شد.

هدف شرکت از افزایش سرمایه تامین بخشی از منابع مورد نیاز جهت تکمیل طرح‌های توسعه در دست اجرا می‌باشد.

پیش بینی سود و زیان طرح:
 
 

دوره بازگشت سرمایه طرح 1 سال و 8 ماه در نظور گرفته شده است.

مقادیر و نرخ فروش پیش بینی برای سال 1399 و سال‌های آتی بر مبنای بودجه مصوب شرکت می‌باشد که به تایید هیات مدیره شرکت رسیده است. نرخ فروش برای سال‌های 1400 الی 1403 معادل 20 درصد رشد سالانه و مقدار فروش بر اساس برنامه پیش بینی شده شرکت در نظر گرفته شده است. نرخ فروش محصولات در سال 1399 مطابق آخرین نرخ مصوب سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به روز رسانی شده است.

 

در انتها افزایش سرمایه شرکت از مبلغ 100 میلیارد تومان به مبلغ 200 میلیارد تومان (معادل 100 درصد) از محل محل مطالبات و آروده نقدی سهامدارن مورد تصویب سهامداران قرار گرفت.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد