7 درصد کاهش درآمد سالانه "تمدن"

7 درصد کاهش درآمد سالانه "تمدن"

تامین سرمایه تمدن در مردادماه سال جاری بیشترین درآمد شناسایی‌شده را بخش «صندوق‌های سرمایه‌گذاری» با 483 میلیارد ریال در اختیار داشت.

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت تامین سرمایه تمدن در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده خود طی دوره یک‌ماهه را برابر با مبلغ یک هزار و 112 میلیارد ریال گزارش کرده، از ابتدای سال مالی (منتهی به آذرماه 1400) تا انتهای مردادماه سال جاری درآمد‌های خود را برابر با مبلغ 7 هزار و 80 میلیارد ریال اعلام‌شده است.

درآمد‌های ثبت‌شده تامین سرمایه تمدن

بر پایه این گزارش، مجموع درآمد‌های "تمدن" طی دوره مردادماه سال جاری نسبت به ماه گذشته یک درصد افزایش درآمد را از خود بر جای گذاشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 56 درصد رشد را تجربه کرده است.


بیشتر بخوانید: 844 میلیاردتومان در حساب درآمد ثابت‌ها


مجموع درآمد‌های "تمدن" از ابتدای سال مالی (منتهی به آذرماه 1400) تا پایان مردادماه سال جاری شاهد کاهشی 7 درصدی نسبت به سال گذشته بوده، تامین سرمایه تمدن در مردادماه سال جاری بیشترین درآمد شناسایی‌شده را بخش «صندوق‌های سرمایه‌گذاری» با 483 میلیارد ریال در اختیار داشته، رتبه بعدی را نیز «حاصل از بازار گردانی» با 376 میلیارد ریال به خود اختصاص داده است.

آخرین اخبار بورس و اقتصاد