مهم‌ترین اخبار بورسی امروز یکم تیر / بورس چه می‌شود؟

مهم‌ترین اخبار بورسی امروز یکم تیر / بورس چه می‌شود؟

بازار سرمایه بعد از انتخابات و ریاست جمهوری و مشخص شدن ريیس جمهور جدید، در سه روز گذشته مثبت پیش رفت اما فقط رنگ شاخص کل سبز بود و دیگر شاخص‌های بازار مثل حجم معاملات و ارزش معاملات رضایت‌بخش نبودند.

به گزارش تجارت‌نیوز، بازار سرمایه بعد از انتخابات و ریاست جمهوری و مشخص شدن ريیس جمهور جدید، در سه روز گذشته مثبت پیش رفت اما فقط رنگ شاخص کل سبز بود و دیگر شاخص‌های بازار مثل حجم معاملات و ارزش معاملات رضایت‌بخش نبودند. روز گذشته نمادهای بانکی و برخی از تک سهم‌های پالایشی و پتروشیمی روندی مثبت را در بازار داشتند.

_ ایران خودرو در گزارش مالی سال 99 زیانی 15 هزار میلیارد تومانی را محقق کرده که نسبت به سال گذشته تقریبا سه برابر شده است.

_ بیت‌کوین در جریان معاملات 24 ساعت گذشته روندی نزولی داشت و بعد از ریزش بیش از 6 درصدی به 33 هزار دلار رسیده است.

_ دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با بیان اینکه بورس بین‌الملل در کیش به زودی و پس از صدور مجوز از سوی شورای عالی بورس افتتاح خواهد شد، گفت: این بورس برای جذب سرمایه‌های خارجی و تامین مالی ارزی راه‌اندازی می‌شود.

_ ريیس کل سازمان امورمالیاتی کشور، از تمدید مهلت ارايه اظهارنامه مالیاتی و ارسال فرم تبصره ماده 100 قانون مالیات های مستقیم تا 15 تیرماه خبر داد.

_ فرآیند حسابرسی کاربران صرافی کریپتولند از امروز، اول تیرماه، آغاز می‌شود.

_ انس جهانی طلا در بازار امروز به 1778 دلار رسید. قیمت طلا 18 عیار با قیمت یک میلیون و 26 هزار تومان معامله شد.
_ روز گذشته قیمت سکه طرح جدید 10 میلیون و 260 هزار تومان اعلام شد.
_ صرافی ملی هم قیمت دلار را با 101 تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز قبل، 23 هزار و 632 تومان برای فروش و 23 هزار و 165 تومان برای خرید اعلام کرد.

_ عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه طرح تحول صنعت و بازار خودروی کشور به صحن علنی ارسال شده است، گفت: در این طرح بند مربوط به عرضه خودرو در بورس نیز دیده شده است.

_ طبق برنامه دولت آینده قرار است از آذر امسال به پنج دهک اول کارت اعتباری معیشت خانوار داده شود.

 

آخرین اخبار مرتبط با بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد