پاسخ ارسالی نماینده سهامداران شرکت پدیده در هیات مدیره "گشان" به انتشار یک گزارش

پاسخ ارسالی نماینده سهامداران شرکت پدیده در هیات مدیره "گشان" به انتشار یک گزارش

شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز در خصوص خبر درج شده در پایگاه خبری بورس‌نیوز پاسخ حجه الاسلام والمسلمین جواهری نماینده سهامداران شرکت پدیده در هیات مدیره به عنوان احدی از سهامداران را جهت انتشار ارسال کرد.

به گزارش بورس نیوز، شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز در خصوص درج گزارشی با عنوان "تولد فاجعه‌ای دیگر در پدیده شاندیز" که در تاریخ 4 فرودردین 1402 منتشر شد؛ جوابیه ارسال کرد.

در همین راستا برای شفاف شدن وضعیت این شرکت، جوابیه ارسالی این شرکت را بدون هیچ گونه دخل و تصرفی به نظر شما مخاطبان محترم بورس‌نیوز می‌رسد، که متن آن به شرح زیر است:

مدیر مسيول محترم پایگاه خبری بورس نیوز

با سلام و احترام ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات جنابعالی در ماه مبارک رمضان پیرو انتشار گزارشی از سوی آن رسانه در پایگاه خبری بورس نیوز، بدینوسیله پاسخ حجه الاسلام والمسلمین جواهری نماینده سهامداران شرکت پدیده در هیات مدیره به عنوان احدی از سهامداران جهت انتشار ارسال می‌گردد. خواهشمند است. بر اساس قانون مطبوعات در صفحه اول پایگاه منتشر فرمایید.

مدیر روابط عمومی گروه شرکت‌های پدیده

هوالعزیز

بورس نیوز، در گزارشی که در تاریخ 4 فروردین ماه 1402 در سایت منتشر کرده است با چیدن جملات میهم کنار هم سهامداران پدیده مورد توهین قرار داده است. من به عنوان یکی از قدیمی‌ترین سهامداران پدیده که از سال 1388 سهامدار این شرکت هستم از اهانت به سهامداران عزیز خشمگین بوده و تا زمانی که این رسانه نسبت به اصلاح گزارش غیر مسيولانه خود اقدام نکند فرآیند حقوقی شکایت علیه آن را با همراهی سایر سهامداران حق قانونی خود میدانیم اگر چه هیات مدیره شرکت درباره این گزارش پیگیری‌های قانونی را در دستور کار خود قرار داده، اما سهامداران بطور ویژه حق پیگیری قضایی را محفوظ می‌دارند. فرآیند طی شده در 6ماه گذشته برای انعقاد قرارداد پروژه کیش توسط هیات مدیره محترم و اخذ مصوبات قانونی انجام شده و برگزاری مجمع عمومی شرکت پدیده و رای قاطع سهامداران پدیده گامی اساسی برای انعقاد این قرارداد و ایجاد تحول در مگا پروژه پدیده است سهامداران پدیده با حضور پرشور در مجمع عمومی به اذعان ناظر بورس رکورد حضور در مجامع الکترونیک ایران را شکستند و با مشارکت آگاهانه خود حمایت و مطالبه خود را برای پیگیری انعقاد قرارداد پروژه کیش با شرکت افسانه سازان اعلام کردند گزارش بورس نیوز که احتمال می‌رود عوامل پشت صحنه هم داشته باشد با برداشت‌ها و تحلیل‌های نادرست رای مردم را کمرنگ جلوه داده و سهامداران صبور پدیده را از حضور و مشارکت شرکت افسانه سازان ناامید می‌کند. مایوس کردن مردم از پیگیری حقوقشان باعث تشویش افکار عمومی و ناراحتی سهامداران شده است.

انتظار می‌رود پایگاه بورس نیوز با دستیابی به اطلاعات مستند و انتشار گزارش‌های حرفه‌ای در مورد روند تحولات پدیده باز ده‌ها هزار سهامدار وفادار پدیده دلجویی کند.

محمودرضا جواهری نماینده سهامداران در هیات مدیره پدیده

آخرین اخبار بورس و اقتصاد