متوسط قیمت مسکن در محلات پرجمعیت تهران چقدر است؟

متوسط قیمت مسکن در محلات پرجمعیت تهران چقدر است؟

بر اساس رکود در بازار مسکن و تثبیت قیمت آن در چند ماه گذشته، متوسط نرخ فروش مسکن در برخی از محلات پر جمعیت تهران چقدر است؟

به گزارش تجارت‌نیوز، بازار مسکن در تهران با افزایش قیمت زیادی همراه بوده و به دلیل افزایش تقاضا در مسکن به دنبال افزایش جمعیت در کلانشهر تهران بسیاری از محلات گران قیمت تهران با رکود در بازار مسکن همراه شده‌اند.

مطالعه بیشتر: ثبات نسبی در بازار ارز و مسکن

با توجه به افزایش قیمت مسکن در تهران، نرخ فروش آپارتمان در برخی از محلات پرجمعیت چقدر است؟

بنا بر اطلاعات به دست آمده از آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار، قیمت فروش آپارتمان در برخی از محلات تهران به دست آمده است.

در بین محلات موجود در جدول زیر، محلات دپیروزی با نرخ 24/9 و آذربایجان با 25/4 و تهرانپارس شرقی با 26/1 میلیون تومان از قیمت ارزان‌تری نسبت به دیگر مناطق برخوردار هستند.

مناطق سهروردی با قیمت 50 میلیون تومان و هروی با 56 میلیون تومان برای خرید یک متر مربع خانه از مناطق گران قیمت شرق تهران برای خرید خانه هستند.

همچنین مناطق یوسف آباد و گیشا با قیمت 55 و 60 میلیون تومان برای یک متر مربع آپارتمان از مناطق گران قیمت غرب تهران برای خانه‌دار شدن هستند.

در بین مناطق نام برده در جدول زیر، محلع ازگل در شمال شرقی تهران با قیمت 63/7 میلیون تومان گران‌ترین قیمت خرید خانه را دارد.

در جدول زیر لیست قیمت فروش مسکن در برخی از محلات تهران را مشاهده می‌کنید.(دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط قیمت یک متر مربع آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال در شهر تهران و حومه در 10 روز گذشته آگهی‌های دیوار است.)

مطالعه بیشتر: قیمت باغ و ویلا در شهریار تهران

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد