توضیحات پارس خودرو درباره حقوق یکی از مدیران

توضیحات پارس خودرو درباره حقوق یکی از مدیران

پیرو جو رسانه‌ای ایجاد شده در مورد چک حق ماموریت مدیرعامل عزل شده امداد خودرو سایپا و پس از برخورد قاطع مدیرعامل سایپا با این موضوع، امروز برخی از رسانه‌ها اقدام به انتشار فیش حقوقی یکی از مدیران شرکت پارس خودرو کردند که این شرکت در این مورد توضیحاتی را ارايه کرده است.
سایپانیوز: پیرو جو رسانه ای ایجاد شده در‌ مورد چک حق ماموریت مدیرعامل عزل شده امداد خودرو سایپا و پس از برخورد قاطع مدیرعامل سایپا با این موضوع، امروز برخی از رسانه‌‌ها اقدام به انتشار فیش حقوقی یکی از مدیران شرکت پارس خودرو کردند که این شرکت در این مورد توضیحاتی را ارايه کرده است:
 
 
‏‎در فیش منتشر شده یکی از مدیران شرکت پارس خودرو در برخی از رسانه ها مبلغ 29 میلیون تومان به اشتباه به عنوان حق ماموریت کربلا عنوان شده که صحیح نبوده و نیاز به توضیحات بیشتری دارد.
 
‏‎در این فیش حقوقی مبلغ 22 میلیون و 800 هزار تومان بابت طلب ارزی درج شده است که شامل هزینه بلیت هواپیما، هزینه اسکان، تست کرونا، ایاب و ذهاب و سایر هزینه‌ها در کشور‌ عراق است.
 
مبلغ درج شده به عنوان فوق العاده ماموریت نیز به دلیل وظایف محوله و تعدد ماموریت‌های نامبرده مطابق ضوابط قانونی حق ماموریت های داخلی پرسنل شرکت لحاظ و محاسبه شده است.
 
‏‎لازم به ذکر است ایشان به مدت 9 روز قبل از ایام اربعین حسینی در کشور عراق حضور داشته و بابت این حضور هیچ حق ماموریتی دریافت نکرده است و همانگونه که گفته شد حق ماموریت درج شده در فیش حقوقی مربوط به ماموریت های داخلی دیگر او بوده که در همان ماه محاسبه و‌ در فیش حقوقی پرداخت شده است.
 
این اسناد و مطالب مرتبط با آن در شبکه های اجتماعی توسط افراد ناآگاه به نحوی منعکس شده که این ذهنیت را برای مخاطب ایجاد می کند که این مبالغ، صرفا جهت حضور در راهپیمایی اربعین پرداخت شده؛ حال آنکه حضور برخی کارکنان شرکت‌های بزرگ در این ایام در مرزهای غربی یا کشور عراق جهت اجرای طرح های خدماتی، روال بوده و هست.
 
‏‎در پایان ذکر این نکته ضروری است که انتشار اخبار این چنینی و مرتبط کردن آن با ایام اربعین سرور و سالار شهیدان قطعا باعث خدشه دار شدن اجر خادمان حسینی و زحمت کشان این حوزه خواهد شد، لذا از رسانه های محترم و پر‌تلاش داخلی خواهشمندیم در‌مورد منعکس کردن اخبار و مطالب دقت و بررسی بیشتری داشته و قبل از انتشار، آن موارد را با روابط عمومی شرکت مطرح ‌صحه گذاری کنند.
local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد