فعال‌شدن کیف پول 26میلیون دلاری بعد از سال‌ها

فعال‌شدن کیف پول 26میلیون دلاری بعد از سال‌ها

یک آدرس قدیمی بیت کوین که بیش از 9 سال هیچ تراکنشی انجام نداده بود، امروز مجددا فعال شده است. این کیف پول متعلق به زمانی است که از آن با عنوان «دوران ساتوشی» یاد می‌شود.

ارز دیجیتال: یک آدرس قدیمی بیت کوین که بیش از 9 سال هیچ تراکنشی انجام نداده بود، امروز مجددا فعال شده است. این کیف پول متعلق به زمانی است که از آن با عنوان «دوران ساتوشی» یاد می‌شود.

به گزارش یوتودی، پلتفرم ویل آلرت (Whale Alert) که فعالیت آدرس‌های مربوط به ارزهای دیجیتال را رصد می‌کند، یک آدرس بیت کوین را شناسایی کرده است که پس از 9 سال مجددا فعال شده است.

این کیف پول حاوی 791 بیت کوین است که با در نظر گرفتن قیمت‌های امروزی ارزشی 26,147,621 دلاری دارد.

این کیف پول درست پس از آن ساخته شده است که دیگر از ساتوشی ناکاموتو، خالق افسانه‌ای بیت کوین، اثری دیده نشده است.

برخی از کاربران توییتر زیر پست مربوط به این اطلاعیه ویل آلرت شوخی‌‌هایی را مطرح کردند که مالک این کیف پول پس از 9 سال تلاش بی‌ثمر بالاخره رمز عبور خود را به یاد آورده است.

اوایل سال جاری در ماه‌های فوریه (بهمن) و مارس (اسفند) مقادیر زیادی بیت کوین، 5,000 و کمی بیشتر از 2,000 واحد، که از زمان ساتوشی ناکاموتو دست‌نخورده باقی مانده بودند، توسط صاحبانشان جابه‌جا شدند.

در گذشته زمانی که مقدار زیادی بیت کوین از کیف پول‌های قدیمی ماینرها خارج می‌شد، قیمت بیت کوین هم تحت تاثیر این اتفاق نوسان می‌کرد.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد