منتظر انفجار قیمت این رمزارز باشید

منتظر انفجار قیمت این رمزارز باشید

قیمت رمزارز شیبا اینو (SHIB) طی 24 ساعت گذشته با 1 درصد افزایش به 0.00001123 دلار رسیده و شواهد موجود حاکی از احساسات...

قیمت رمزارز شیبا اینو (SHIB) طی 24 ساعت گذشته با 1 درصد افزایش به 0.00001123 دلار رسیده است. این افزایش ملایم در پشت حرکت مشابهی برای کل بازار ارزهای دیجیتال رخ داده که ناشی از کاهش ترس در بازار طی هفته گذشته بود.

قیمت فعلی توکن SHIB نشان دهنده جهش 3 درصدی طی هفت روز گذشته بوده و با اینحال، قیمت این آلتکوین محبوب طی ماه گذشته 8 درصد کاهش یافته است. شواهد حاکی از افزایش فشار فروش روی شیبا بوده و این احتمال وجود دارد که حرکت امروز صبح آن شروعی برای یک رالی تازه باشد.

برخلاف سایر رمزارزهای بزرگ بازار، شیبا طی 12 ماه گذشته رشد قیمت خوبی داشته و 60 درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است. از سوی دیگر، قیمت این توکن نسبت به اکتبر 2021، یعنی 0.00008616 دلار، 87 درصد کاهش یافته که البته این کاهش قیمت شامل تمامی ارزهای بازار کیپتو شده و تنها مختص شیبا نیست.

شاخص های شیبا نشان می دهد که ریزش اخیر آن در شرف تشکیل یک حرکت صعودی است.

شاخص قدرت نسبی شیبا (خط بنفش) از نزدیک به 30 به کمی بیش از 45 رسیده است که نشان دهنده افزایش تحرکت قیمت است. به طور مشابه، میانگین متحرک 30 روزه آن ( خط قرمز) به میانگین 200 روزه خود (خط آبی) نزدیک می شود، که حاکی از یک چرخش بالقوه و آغاز شکست است.

با نگاهی به رفتار شیبا طی سال گذشته، علیرغم شرایط منفی بازار، شاهد چند صعود قابل توجه بودیم. به عنوان مثال، قیمت این توکن در اوایل فوریه 58 درصد افزایش یافت که عمدتا ناشی از اعلام خبر راه اندازی متاورس اختصاصی این رمزارز بود.

قیمت شیبا همچنین بین اواسط و اواخر ماه مارس 25 درصد جهش کرده و این در حالیست که قیمت در ماه گوست 64 درصد افزایش داشت.

آنچه مهم است توجه داشته باشید این است که قیمت فعلی شیبا (0.00001123 دلار) نزدیک به سطوح مشاهده شده در جولای و آگوست است که باعث افزایش رشدی قابل توجه شد. در واقع، به نظر می‌رسد 0.00001 دلار نوعی سطح حمایتی برای SHIB باشد و زمانی که بازار به‌طور موقت در محدوده نزدیک یا پایین‌تر از آن حرکت می‌کند، باعث افزایش مجدد قیمت‌ها می‌شود.

بنابراین حتی بدون یک چرخش عمده بازار و بهبود شرایط بازار، به طور بالقوه می‌توانیم در کوتاه‌مدت شاهد یک رشد مناسب SHIB باشیم.

بدون شک، توکن SHIB یکی از بهترین میم کوین ها برای راه‌اندازی یک رالی پایدار پس از مثبت‌تر شدن احساسات و بهبود فضای کلی بازار به حساب می آید.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد