بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس (8خرداد) / بالاخره حقیقی ها روی خوش به بازار نشان دادند

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس (8خرداد) / بالاخره حقیقی ها روی خوش به بازار نشان دادند

افراد حقوقی در بورس امروز 480میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین ورود پول حقیقی به بورس یا فرابورس مربوط به گروه فلزات اساسی و همچنین سهام فولاد بود.

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در بورس امروز حقیقی‌ها حدود 480میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد سه هزار و 690میلیارد تومان بود، افراد حقیقی 83درصد یعنی سه هزار و 50میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان 13درصد از کل معاملات شد.

بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فلزات اساسی»، «محصولات شیمیایی» و «فرآورده‌های نفتی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «محصولات غذایی و آشامیدنی» و «بیمه و صندوق بازنشستگی»به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

سه نماد «فولاد»، «فملی» و «شپنا» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «دانا»، «غصینو» و «وپاسار» معطوف بود.

مالکیت حقیقی در ترکیب سهامداری فولاد مبارکه اصفهان حدود 50میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقوقی بانک پاسارگاد با برتری 30میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در 99نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در 52نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول 690میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم 210میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی روی آنها کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد