اما و اگر‌های احیای "شپلی"

اما و اگر‌های احیای "شپلی"

سرانجام پس از مدت ها با انتخاب هیات مدیره و مدیرعامل جدید، سهامداران

به گزارش بورس نیوز، پلی اکریل اصفهان شرکتی بزرگی که در گذشته نه چندان دور تامین کننده بزرگ مواد اولیه صنعت نساجی کشور همانند الیاف آکریلیک و نخ و الیاف پلی‌استر به شمار می‌رفت و نقش مهمی در صنعت کشور ایفا می‌کرد، اما پس از واگذاری به بخش خصوصی دچار مشکلات زیادی شد به حدی که با بیشتر شدن این مشکل بخش بزرگی از چرخه تولید این کارخانه از حرکت ایستاد و بسیاری از کارگران آن ناچار به ترک محل کار خود شدند.

با افزایش مشکلات، با ورود دستگاه قضایی و خلع ید مالک خصوصی این مجموعه، هیات مدیره موقت منتخب مسيولیت این مجموعه را بر عهده گرفت تا با برگزاری مجمع عمومی سر و سامانی به مشکلات این مجموعه بدهد.

سرانجام با همت شورای تامین استان و مقامات قضایی و مشارکت سهامداران مجمع "شپلی" سه دی ماه برگزار شد تا هیيت مدیره این مجموعه انتخاب شود.

بر اساس رای گیری صورت گرفته در مجمع، صندوق ضمانت صادرات، شرکت تعاونی تولیدکنندگان فرش ماشینی آران و بیدگل، صندوق سرمایه گذاری مشترک صنعت و معدن، صندوق مشترک سرمایه گذاری کوثر و مهدی زرافشانی به ترتیب به عنوان پنج عضو هیات مدیره انتخاب شدند تا مجموعه عظیم "شپلی" پس سال‌ها به روال عادی خود برگردد.

گفتنی است هیيت مدیره و مدیرعامل جدید "پلی اکریل" امروز در نشست خبری، برنامه‌های خود برای احیای و بازگشت رونق تولید به این کارخانه را تشریح می‌کند.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد