ده خبر مهم برای بورس امروز |آغاز مرحله دوم قرعه کشی خودرو

ده خبر مهم برای بورس امروز |آغاز مرحله دوم قرعه کشی خودرو

روز‌های گذشته خبر‌های بسیاری منتشر شد که برخی از این اخبار برای بازار سرمایه در روز جاری می‌توانند مهم باشند. این ده خبر را قبل از معاملات امروز بخوانید.

به گزارش نبض بورس، روز‌های گذشته خبر‌های بسیاری منتشر شد که برخی از این اخبار برای بازار سرمایه در روز جاری می‌توانند مهم باشند. این ده خبر را قبل از معاملات امروز 25 تیرماه بخوانید.

1- به‌مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، مرحله دوم قرعه‌کشی یکپارچه خودرو فردا (شنبه، 25 تیرماه) از ساعت 17 به مدت سه روز آغاز می‌شود.
2- افزایش سرمایه 78 درصدی ولبهمن از محل سود انباشته مورد تايید حسابرس قرار گرفت.
3- تماس ایران و اروپا درباره مذاکرات برجام هر روز در جریان است.
4- گزارش توجیهی هیيت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه قرن از مبلغ 2,000,000,000,000 ریال به مبلغ 4,000,000,000,000 ریال از محل سود انباشته
5- قیمت نفت خام سنگین ایران⁩ در 6 ماه نخست سال 2022 نسبت به میانگین سال 2021 بیش از 40 دلار⁩ افزایش یافته است
6- ريیس سازمان بورس و اوراق بهادار از اعمال تغییراتی در سهام عدالت خبر داد و گفت: سهام عدالت در شورای عالی بورس در حال بررسی بوده و تقریبا عمده تصمیم‌گیری‌ها انجام شده است.
7- ريیس سازمان برنامه و بودجه: ارز 4200 تومانی بازنخواهد گشت.
8- کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران: طی روز‌های آینده شاهد سفر‌های مهمی از سران کشور‌های همسایه و منطقه به ایران خواهیم بود.
9- تصویب اصلاح قانون بازار سرمایه این هفته در دستور کمیسیون اقتصادی مجلس قرار می‌گیرد.
10- معاون اول وزیر امور خارجه کره جنوبی در تماس با «علی باقری کنی» همتای ایرانی و مذاکره‌کننده ارشد ایران در مذاکرات رفع تحریم‌ها، مسايل دوجانبه و دارایی‌های مسدود شده تهران را به بحث گذاشتند.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد