رشد 16 درصدی فروش پنیر "غگلستا"

رشد 16 درصدی فروش پنیر "غگلستا"

بیشترین میزان درآمدی که طی دوره یک‌ماهه منتهی به اسفندماه سال جاری کسب‌شده از محصول «انواع پنیر» بوده است.
عملکرد ماهانه منتهی به اسفندماه سال 99

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شیر پاستوریزه پگاه گلستان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه سال 99 مجموع درآمد‌های عملیاتی طی دوره یک‌ماهه را بالغ‌بر 334 میلیارد ریال اعلام‌شده و از ابتدای سال مالی تا انتهای سال 99 میزان درآمدی که به ثبت رسانده برابر با 4 هزار میلیارد ریال گزارش‌شده است.

درآمد‌های ثبت‌شده "غگلستا" طی سال مالی 99

بر پایه این گزارش، شیر پاستوریزه پگاه گلستان در اسفندماه درآمدی که کسب کرده در مقایسه با بهمن‌ماه 11 درصد رشد را تجربه کرده و نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز با 130 درصد افزایش درآمد را ثبت کرده، همچنین درآمد‌های شناسایی‌شده "غگلستا" از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه نسبت به سال گذشته 102 درصد افزایش درآمد را تجربه کرده است.

بیشترین میزان درآمدی که طی دوره یک‌ماهه منتهی به اسفندماه سال جاری کسب‌شده از محصول «انواع پنیر» با 155 میلیارد ریال بوده که نسبت به ماه گذشته با رشد 16 درصدی مواجه بوده است.

میزان فروش محصولات شیر پاستوریزه پگاه گلستان

بر اساس این گزارش، فروش محصولات "غگلستا" در اسفندماه سال 99، با افزایش 2 درصدی نسبت به بهمن‌ماه به 2.139 تن فروش رسیده که این مقدار فروش در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 15 درصد افزایش فروش را تجربه کرده و همچنین فروش محصولات "غگلستا" از ابتدای سال مالی 99 تا انتهای اسفندماه به 30.798 تن رسیده که نسبت به سال گذشته رشد 33 درصد افزایش فروش را شاهد بوده است.


بیشتر بخوانید:

افزایش سرمایه 341درصدی "غگلستا" از محل زمین

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد