مهم‌ترین خبرهای بورسی امروز 4 خرداد

مهم‌ترین خبرهای بورسی امروز 4 خرداد

در جریان معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل بورس با 9 هزار واحد مثبت در محدوده یک میلیون 105 هزار واحد رسید. امروز نمادهای «فولاد»، «خساپا» و «خودرو» بازگشایی شدند و به چرخه معاملات برگشتند.

به گزارش تجارت‌نیوز، در جریان معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل بورس با 9 هزار واحد مثبت در محدوده یک میلیون 105 هزار واحد رسید. امروز نمادهای «فولاد»، «خساپا» و «خودرو» بازگشایی شدند و به چرخه معاملات برگشتند.

روز چهارشنبه 5 خرداد 1400 هم عرضه اولیه شرکت صنایع غذایی کوروش با نماد «غکورش» در محدوده قیمتی 2850 تا 2995 تومانی انجام می‌شود. این شرکت به عنوان 546مین شرکت‌های پذیرفته شده در بورس در بخش محصولات غذایی و آشامیدنی عرضه می‌شود.

نمادهای «حکشتی» و «تپمپی» از نمادهایی بودند که امروز خبر افزایش سرمایه آنها منتشر شد. امروز شاخص کل هم‌وزن با روندی مثبت آغاز به کارکرد اما در نیمه دوم معاملات دوباره منفی شد و با افت 384 واحد منفی در محدوده 382 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل بورس هم امروز با 9 هزار واحد مثبت و 0٫8 درصد رشد در محدوده یک میلیون و 105 هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات در پایان بازار امروز به 4 هزار میلیارد رسید.

امروز نمادهای «فارس» با 2440 هزار واحد مثبت و «فملی» با 2050 هزار واحد مثبت بیشترین تاثیر را بر شاخص کل داشتند در مقابل اما «وپاسار» با 1229 هزار واحد منفی و بعد از آن نماد «وسخوز» با 212 واحد منفی تاثیری منفی بر روی شاخص کل و روند بازار گذاشتند.

بر خلاف روز گذشته که بانک ملت 5 هزار واحد منفی را به شاخص تحمیل کرد اما امروز معاملات این نماد کمی متعادل‌تر از روز گذشته شد و جزو پرتراکنش‌ترین نمادهای بورسی قرار گرفت. بعد از بانک ملت نمادهای «اپال» و «برکت» بیشترین تراکنش را به ثبت رساندند.

 

آخرین اخبار بازار سرمایه را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد