قیمت دلار امروز 4 مهر / افزایش در بازار آزاد و ثبات در صرافی ملی

قیمت دلار امروز 4 مهر / افزایش در بازار آزاد و ثبات در صرافی ملی

قیمت دلار در بازار آزاد امروز با کمی افزایش به 27 هزار و 580 تومان رسید. نرخ ارز صرافی ملی امروز تغییری نداشت و در نرخ 26834 تومان ثابت ماند.

به گزارش تجارت‌نیوز، در بازار آزاد امروز قیمت دلار با کمی افزایش به 27 هزار و 580 تومان رسید و نسبت به روز گذشته حدود 30 تومان افزایش داشت.

نرخ ارز در صرافی ملی امروز از آخرین نرخ دیروز تغییری نداشت و در نرخ 26 هزار و 834 تومان ثابت ماند.

قیمت دلار در بازار متشکل ارزی همچون بازار آزاد افزایش داشت و به نرخ 26 هزار و 625 تومان رسید.

مطالعه بیشتر: قیمت دلار امروز 3 مهر چقدر شد؟
ارز نوسان شدید نخواهد داشت

علی رحیمی، کارشناس اقتصادی نیز درباره وضعیت بازار ارز در روزهای آینده گفت: با توجه به شرایط کنونی کشور دو جنبه افزایش یا کاهش نرخ ارز بر پایه یکسری معیارهایی وجود دارد که به صورت جدا باید بررسی کرد اما از آنجا که با گذشت شش ماه اخیر نتیجه برجام هنوز مشخص نیست و معاون اول رییس‌جمهور هم چندی قبل بیان کرد که تا ماه آذر دور بعدی مذاکرات نخواهد شد، برخی فعالان بازار امیدی به تعیین تکلیف این موضوع در آینده نزدیک ندارند و انتظار می‌رود در این شرایط قمیت ارز روند صعودی با شیب ملایم داشته باشد.

او افزود: اگر بخواهیم مثبت و خوش‌بینانه به آینده بازار نگاه کنیم این است که اگر مذاکرات به زودی آغاز شود دلار وارد مدار نزولی می‌شود اما در کنار آن رییس کل بانک مرکزی هم تا چند روز آینده مشخص می‌شود که این موضوع نیز منجر به روند نزولی دلار و از بین رفتن فرصت نوسان‌گیری خواهد شد.

این کارشناس اقتصادی تصریح کرد: بنابراین باتوجه به شرایط موجود در کشور ، به نظر نمی‌رسد دلار در روز‌های ابتدایی مهر نوسانی بیش از هفته گذشته را تجربه خواهد کرد و تا زمانی که اتفاق تاثیرگذاری بر اقتصاد کشور رخ ندهد همین محدوده قیمتی را حفظ می‌شود. فعلا جو نزولی در بازار ارز حاکم شده است.

مطالعه بیشتر: آخرین نرخ دلار پیش از امروز / پیش‌بینی قیمت دلار امروز 4 مهر

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد