اهداف قیمتی پترول کجاست؟ + جدول

اهداف قیمتی پترول کجاست؟ + جدول

پترول از زمان شروع ریزش بازار در تابستان وارد یک روند نزولی درون یک کانال اصلاحی در میان مدت شده است که اکنون به کف این کانال در 860 تومان، که یک حمایت هندسی نیز محسوب می‌شود، بسیار نزدیک است. اهداف قیمتی پترول کجاست؟

به گزارش نبض بورس، پترول بعد از چندین روز معاملات منفی بالاخر روز سه شنبه متعادل و سبز شد، اما یک روز بعد یعنی در روز چهارشنبه دوباره همگام با بازار منفی شد و به سمت آستانه پایین رفت و در پایان با معامله 33.7 میلیون برگه سهم و پایانی 0.5 درصد منفی بسته شد.

پترول در صورت صعودی شدن تا کجا پیش خواهد رفت؟  
 

پترول خط روند صعودی یک و نیم ساله خود را از دست داده است و طی معاملات روز‌های سه شنبه و چهارشنبه هفته‌ای که گذشت نیز پول بک به خط روند صعودی را نیز که از دست داده بود، تکمیل کرد. پترول از زمان شروع ریزش بازار در تابستان وارد یک روند نزولی درون یک کانال اصلاحی در میان مدت شده است که اکنون به کف این کانال در 860 تومان، که یک حمایت هندسی نیز محسوب می‌شود، بسیار نزدیک است.
در صورت از دست رفتن کف کانال مورد نظر حمایت بعدی سهم در فیبوی 0.78 اصلاح اخیر بر روی 620 تومان قرار دارد. اما در صورت واکنش مثبت قیمت به کف کانال، قیمت می‌تواند تا اوج چند هفته پیش خود در 1080 تومان هم رشد کند.

 
 
local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد