وزارت اقتصاد رای دیوان عدالت اداری درباره بانک آینده را منتشر کرد

وزارت اقتصاد رای دیوان عدالت اداری درباره بانک آینده را منتشر کرد

به دنبال تکذیب رای دیوان عدالت اداری برای توقف مصوبه بانک مرکزی درباره تعیین تکلیف مالکیت بانک آینده، وزارت امور اقتصادی و دارایی تصویر حکم مربوطه را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در واکنش به خبر خبرگزاری میزان با عنوان «اتفاقی قابل تامل و عجیب؛ منبع خبر از اساس کذب مربوط به رای دیوان عدالت اداری در خصوص بانک آینده وزیر اقتصاد است» توضیحاتی را منتشر کرد.

در توضیحات وزارت اقتصاد آمده است: بر اساس اطلاعات پرونده بانک آینده و تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی، ابلاغیه بانک مرکزی در تفویض اختیار رای مالک واحد سهام بانک آینده در تاریخ 4 دی‌ماه 1400 توسط دیوان عدالت اداری با دستور موقت تعلیق شده است.

وزارت امور اقتصادی و دارایی ضمن دعوت از رسانه‌ها به‌ویژه رسانه متعلق به قوه قضايیه - که همواره مدافع انتشار حقیقت و عدالت بوده - به ارايه اخبار صحیح به عموم مخاطبان، کماکان پیگیر شفافیت سراسری در بانک‌ها و دنبال کننده منافع حداکثری مردم خواهد بود.

خبرگزاری مهر چهارشنبه گذشته در گزارش امپراطوری کاغذی از چنگ بانک مرکزی قسر در رفت؟ برای اولین بار اقدام به انتشار این خبر کرده بود.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد