ذوب آهن و درآمد‌هایی که نیازمند گرمای کوره شد

ذوب آهن و درآمد‌هایی که نیازمند گرمای کوره شد

با نگاهی به میزان عرضه‌های این شرکت در بورس‌کالا می‌توان دریافت که عرضه‌های ذوب آهن نسبت به هفته نخست شهریورماه در حد نصف بوده و تنها 2 هزارتن بیشتر از هفته گذشته را به نمایش گذاشته است.

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، ارزش معاملات شرکت ذوب‌آهن اصفهان در بورس کالا روند کاهشی را به خود گرفته که طی هفته جاری علت آن از سوی مدیران شرکت اطلاع رسانی خواهد شد که چرا این شرکت از آمار هفته نخست شهریورماه فاصله فراوانی گرفت است.

با نگاهی به میزان عرضه‌های این شرکت در بورس‌کالا می‌توان دریافت که عرضه‌ها نسبت به هفته نخست شهریورماه در حد نصف بوده و تنها 2 هزارتن بیشتر از هفته گذشته بوده است.

مجموع درآمدزایی که از سبدکالایی این شرکت بدست آمده برابر با 57 میلیارد و 304 میلیون تومان بوده است.

سبد میلگرد مخلوط

در بررسی آخرین عرضه شرکت ذوب‌آهن می‌توان به عرضه 13 هزار و 100 تنی این کالا اشاره‌ای داشت و مشتریان نیز در حدود 11 هزارتن سفارش را ثبت کرده بودند؛ در نهایت با حجم تقاضای 2 هزار و 700 تنی، ذوب توانست در این بخش 24 میلیارد و 960 میلیون تومان درآمد را عاید خود سازد.

سبد تیرآهن مخلوط

در بررسی آخرین عرضه شرکت ذوب‌آهن می‌توان به عرضه 11 هزار و 17 تنی این کالا اشاره‌ای داشت و مشتریان نیز در حدود 8 هزار و 648 تن سفارش را ثبت کرده و در نهایت معامله این شرکت کمی بیش از 2 هزارتن بود.

ارزش معامله شرکت در این بخش بالغ بر 32 میلیارد و 344 میلیون تومان بود.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد