قیمت موبایل در بازار امروز 26 مرداد / شیايومی می 11T چه ویژگی‌هایی دارد؟

قیمت موبایل در بازار امروز 26 مرداد / شیايومی می 11T چه ویژگی‌هایی دارد؟

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیايومی در بازار امروز سه‌شنبه 26 مرداد 1400 را مشاهده می‌کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت موبایل در جدول‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

مشخصات شیايومی می 11T فاش شد: چیپست مدیاتک و نمایشگر 120 هرتزی

بر اساس توییت کاربری در توییتر به نام Xiaomiui، موبایلی که قرار است تحت نام تجاری می 11T در بازارهای هند و سایر کشورها عرضه شود، از اسم رمز Amber استفاده می‌کند. این خانواده به نمایشگری با نسبت تصویر 20:9 و نرخ نوسازی 120 هرتزی مجهز می‌شود.

شیايومی می 11T در بخش عکاسی از یک دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی OmniVision OV64B، دوربین عریض IMX355 سونی و دوربین تله‌فوتو با زوم 3 برابری بهره می‌برد. نسخه‌ای از همین خانواده تحت عنوان ردمی K40 اولترا راهی بازار چین می‌شود. این دستگاه از اسم رمز Agate استفاده می‌کند و با تراشه‌ای از شرکت مدیاتک عرضه خواهد شد.

در قاب عقب ردمی K40 اولترا دوربین سه‌گانه‌ای قرار می‌گیرد که شامل یک لنز اصلی 108 مگاپیکسلی، یک لنز عریض IMX355 و یک لنز تله‌فوتو با قابلیت زوم 3 برابری است. نمایشگر این دستگاه هم 120 هرتزی با نسبت تصویر 20:9 است.

شماره مدل نسخه جهانی می 11T شیايومی 21081111RG است که اخیرا آن را در مرجع صدور گواهی اندونزی دیده بودیم. با توجه به اینکه می 11T احتمالا به جنگ وان پلاس نورد 2 می‌رود، این احتمال وجود دارد که چیپست آن دیمنسیتی 1200 باشد.

قیمت گوشی‌های شرکت سامسونگ

قیمت گوشی‌های شرکت هوآوی

قیمت گوشی‌های شرکت اپل

قیمت گوشی‌های شرکت شیايومی

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد