قیمت این خودروهای پرطرفدار کاهش یافت | پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

قیمت این خودروهای پرطرفدار کاهش یافت | پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

نوسان در قیمت خودرو همچنان ادامه‌دار است. کارشناسان معتقدند با آزادسازی واردات خودرو به کشور ممکن است قیمت خودروهای خارجی تغییر کند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو صفر داخلی در روز 27 اردیبهشت 1401 با توجه به آمارها و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه است.

قیمت خودرو صفر داخلی امروز 27 اردیبهشت 1401 در بازار ایران به شرح زیر است:

پراید 111 به 208 میلیون تومان رسید.

پراید 131 نیز با قیمت 176 میلیون تومان عرضه می‌شود.

دنا پلاس اتوماتیک مدل 1401 نسبت به روز گذشته سه میلیون تومان کاهش قیمت داشت. این خودرو هم‌اکنون در قیمت 509 میلیون تومان در بازار خودروی کشور موجود است. اما دنا معمولی 1401 نسبت به روز گذشته سه میلیون تومان کاهش داشت داشت و به قیمت 383 میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای پرطرفدار

نرخ خودرو تیبا هاچ‌بک پلاس به 215 میلیون تومان رسید.
پژو 206 تیپ دو نیز سه میلیون تومان کاهش قیمت داشت. این خودرو هم‌اکنون به قیمت 317 میلیون تومان معامله می‌شود. خودروی پژو 206 تیپ پنج با دو میلیون تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته، در بازار کشور به نرخ 350 میلیون تومان رسید.

پژو پارس اتوماتیک نیز به 455 میلیون تومان رسید.

تارا اتوماتیک نیز امروز در بازار 600 میلیون تومان عرضه می‌شود.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

امیرحسن کاکایی، کارشناس صنعت خودرو گفت: با آزادسازی واردات خودرو به کشور پیش‌بینی می‌شود به صورت موقت بازار واکنش نشان دهد. هر چند به نظر می‌رسد بازار دیگر متاثر از این اخبار نباشد. اما قیمت خودروهای خارجی ممکن است کاهش یابد. اما در مجموع قیمت خودروها تغییری نمی‌کند. مگر اینکه بازار در وضعیت رکود قرار گیرد.

آخرین اخبار بورس و اقتصاد