نخستین دوره آموزشی ویژه ناشران بورسی برگزار می‌شود

نخستین دوره آموزشی ویژه ناشران بورسی برگزار می‌شود

مرکز مالی ایران با همکاری شرکت بورس اوراق بهادار تهران نخستین دوره آموزشی در زمینه موضوعات روز و مورد نیاز ناشران بورسی را برای اعضای هیيت مدیره و مدیران عامل برگزار می‌کند.

مدیرعامل مرکز مالی ایران با بیان این خبر به پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا) گفت: آموزش، یکی از ارکان اساسی فعالیت در بازار های مالی است. این مولفه به حدی مهم و جدی است که لازم است کارکنان سازمان‌ها از جمله مدیران عالی در هر سطحی که قرار گرفته اند جهت افزایش توانمندی و ارتقای سطح علمی خود دوره‌هایی را سپری کنند.

مدیرعامل مرکز مالی ایران با اشاره به اهمیت این دوره اظهار کرد: گسترش ابزارهای مالی جدید در سالیان اخیر و با توجه به دارایی های تحت مدیریت شرکت های بازار سرمایه و اهمیت نگهداری، مدیریت و افزایش سرمایه و ثروت با توجه به حضور بیش از 50 میلیون سهامدار در این بازار، لزوم بالابردن سطح آگاهی و دانش مدیران ارشد بازار سرمایه را بیش از هر زمان دیگر خاطر نشان می کنند.

موحد افزود: پیرو این مهم، مرکز مالی ایران در نظر دارد با همکاری شرکت بورس اوراق بهادار تهران نخستین دوره آموزشی در زمینه موضوعات روز و مورد نیاز ناشران بورسی را برای اعضای هیيت مدیره و مدیران عامل برگزار کند .

وی همچنین با بیان اینکه دوره ویژه ناشران بورسی با هدف افزایش تعامل ناشران با بازار سرمایه برنامه ریزی شده است، خاطرنشان کرد: سرفصل های مشتمل بر آشنایی با بازار سرمایه و روش های تامین مالی از طریق آن، قوانین و مقررات بازار سرمایه، حاکمیت شرکتی است. همچنین، نکاتی از اقتصاد ایران جهت توسعه کسب و کارها و بررسی انواع تحریم های اقتصادی و تعامل کشور های مختلف در دوره تحریم با ایران از جمله سرفصل های اصلی این دوره هستند و در ادامه اساتید به سوالات و ابهامات مطرح شده در این حوزه نیز خواهند پرداخت.

موحد در ادامه با اشاره به بالا بودن کیفیت برگزاری این دوره و نیز حضور اساتید معتبر بازارهای مالی توضیح داد: در این دوره آموزشی اساتید بزرگ بازارهای مالی همچون علی صالح آبادی، حسین عبده تبریزی، محسن خدابخش، علی صحرایی، غلامعلی میرزایی منفرد، محمد مرفوع، مهسا رادفر و مجید امروی به ارايه مطالب خواهند پرداخت و به طور جامع مباحث مورد نیاز روز شرکت‌های ناشران بورسی را مورد بررسی قرار خواهند داد.

این دوره از 14 مرداد تا  4 شهریور 1400  برگزار می‌شود و اعضای هیيت مدیره و مدیران عامل ناشران بورس اوراق بهادار تهران می توانند جهت ثبت نام به سایت مرکز مالی ایران به نشانی www.ifc.ir مراجعه یا با شماره 62843000-021 تماس حاصل کنند.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد