جزيیات رمزارز جدید همراه با پاداش

جزيیات رمزارز جدید همراه با پاداش

طی چند‌ماه گذشته محبوبیت ارزهای دیجیتال به اوج خود رسید و به‌نظر می‌رسد که این حوزه اکنون داغ‌ترین روند جدید در جهان سرمایه‌گذاری باشد.

همشهری: طی چند‌ماه گذشته محبوبیت ارزهای دیجیتال به اوج خود رسید و به‌نظر می‌رسد که این حوزه اکنون داغ‌ترین روند جدید در جهان سرمایه‌گذاری باشد.

با سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال می‌توان درآمد فراوانی کسب کرد، اما در عین حال ممکن است پول زیادی را نیز از دست داد. اگر تصمیم به سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال دارید، سرمایه خود را هوشمندانه انتخاب کنید. هم‌اکنون، بیش از هزار رمزارز در بازار برای انتخاب و خرید وجود دارد.

بنابراین، سوال اینجاست که چگونه می‌توان یک تصمیم هوشمندانه در این رابطه گرفت. ارز دیجیتال جدید با نام «ایکس - توکن» (X-TOKEN) که روی اسمارت چین بایننس (Binance Smart Chain) کار می‌کند نخستین توکنی است که به معامله‌گران ارزهای دیجیتال، سرمایه‌گذاران و اقلیت‌هایی که دسترسی به رایانه ندارند، قدرت می‌دهد. ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز BI و اهدای هزینه استفاده به مشتاقان ارزهای دیجیتال و استخراج‌کنندگان آن کمک می‌کند.

«ایکس – توکن» یک قرارداد بدون اصطکاک و تولید محصول است که در آن توکن‌های خریداری‌شده به‌زودی می‌توانند صرف اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز شوند. این پروتکل در تاریخ ششم‌ماه مه2021از طریق پیش‌فروش DxSale راه‌اندازی شد. قرارداد توکن از یک سیستم پاداش استاتیک استفاده می‌کند. 10درصد از هر معامله به 2 قسمت تقسیم می‌شود؛ یک قسمت به دارندگان می‌رسد، درحالی‌که 5درصد دیگر برای سوخت شبکه معاملاتی در صرافی غیرمتمرکز PancakeSwap مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نشانه‌ها به‌طور دايمی در LP (توسعه‌دهندگان نقدشوندگی) قفل می‌شوند و به‌طور موثر عرضه موجود را کاهش می‌دهند. این توکن در اصل با ایده ایجاد یک توکن اجتماعی با مکانیزم درآمدزایی برای صاحب آن راه‌اندازی شده است. «ایکس – توکن» با بقیه سیستم‌های De-Fi (امور مالی غیرمتمرکز) متفاوت است، زیرا تیم پرشوری دارد که تمام‌وقت برای ایجاد یک اکوسیستم کاملا بی‌نقص از برنامه‌های اطراف توکن کار می‌کند.

شرکت سازنده این رمزارز می‌گوید: «هدف ما این است که نه‌تنها دارایی ارزهای دیجیتال جذاب برای معامله‌گران کوتاه‌مدت درست کنیم، بلکه برنامه‌هایی هم برای دارایی‌های بلندمدت مناسب برای سرمایه‌گذاران جدی در این حوزه داشته باشیم. ایکس - توکن یک قرارداد با بازدهی است که به دارندگان آن پاداش می‌دهد.»

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد