دلار بر قله یک ماهه / آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز 21 بهمن چقدر بود؟

دلار بر قله یک ماهه / آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز 21 بهمن چقدر بود؟

در سومین روز هفته، سرعت رشد قیمت دلار تندتر شد و اسکناس آمریکایی با 430 تومان افزایش از سطح 24هزار و 500 تومانی به راحتی عبور کرد. آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز 21 بهمن 99 چقدر بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز، دیروز اسکناس امریکایی 430 تومان افزایش قیمت داشت. اما آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز 21 بهمن 99 چقدر بود؟

در این مورد دنیای اقتصاد نوشت: در سومین روز هفته، سرعت رشد قیمت سکه و دلار تندتر شد. اسکناس آمریکایی با 430 تومان افزایش از سطح 24هزار و 500 تومانی به راحتی عبور کرد و در محدوده 24 هزار و 700 تومانی قرار گرفت. دلار روز یکشنبه نیز 70 تومان افزایش قیمت را به ثبت رسانده بود.

حدود یک ماه قبل، دلار در سطح بالاتری نسبت به روز دوشنبه معامله می‌شد. 23 دی ماه، ارزش اسکناس آمریکایی در بازار در محدوده 24 هزار و 950 تومان قرار داشت؛ پس از این تاریخ، بازار ارز دچار سیر نزولی شد که تا ابتدای کانال 21 هزار تومانی ادامه یافت.

پس از برخورد اسکناس آمریکایی به کف کانال 21 هزار تومان، دلار در مسیر افزایشی قرار گرفت تا اینکه نهایتا دیروز به نزدیکی مرز 25 هزار تومانی رسید. به گفته تحلیلگران فنی در صورتی که اسکناس آمریکایی از مرز 25 هزار تومانی عبور کند، دور جدید رشد قیمت‌ها آغاز خواهد شد.

با این حال، برگشت قیمت دلار از مرز یاد شده به معنای آن است که بازار همچنان در دامنه مجاز خود قرار دارد. بررسی روند آماری قیمت نشان می‌دهد که قیمت دلار در یک ماه گذشته در دامنه 21 تا 25 هزار تومانی اتراق کرده است. در واقع بازار در برابر نزول به زیر 21 هزار تومان با حمایت معامله‌گران مواجه شده و در آستانه مرز 25 هزار تومانی میزان فروش‌ها افزایش پیدا کرده است.

اخبار مرتبط با دلار را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد