اولین رفتار دلار در دوره بایدن / گرانی عجیب در بازار ارز

اولین رفتار دلار در دوره بایدن / گرانی عجیب در بازار ارز

درحالی که پیش‌بینی می‌شد با آغاز به کار ريیس جمهور جدید آمریکا و افزایش احتمال کاهش تحریم‌ها قیمت دلار روند نزولی چند روز اخیر خود را ادامه دهد اما امروز قیمت دلار نسبت به دیروز حدود هزار تومان گران شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، درحالی که پیش‌بینی می‌شد با آغاز به کار ريیس جمهور جدید آمریکا و افزایش احتمال کاهش تحریم‌ها قیمت دلار روند نزولی چند روز اخیر خود را ادامه دهد اما امروز قیمت دلار نسبت به دیروز حدود هزار تومان گران شد.

دیروز پیش از مراسم تحلیف ريیس جمهور جدید آمریکا قیمت دلار در بازار 22850 تومان بود اما آخرین نرخ تا این لحظه بازار حاکی از رشد حدود هزار تومانی این نرخ است. قیمت دلار طبق آخرین گزارش‌ها از بازار ارز به 23900 تومان رسیده است.

دلار صرافی ملی نیز در حالی که روز گذشه 22750 تومان بود تا این لحظه به 22650 تومان تغییر کرده و برخلاف روند بازار یک روند نزولی به خود گرفته است.

افزایش قیمت دلار در حالیست که روز گذشته ريیس کل بانک مرکزی از تداوم ارزانی دلار سخن گفته بود.

ريیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه بخشی از منابع ارزی ایران در کشورهای مختلف آزاد شده است، گفت: من یک بار گفتم بازهم می‌گویم که ريیس کل بانک مرکزی اولین کسی است که طرفدار ارزش پول ملی است. حیثیت و اعتبار ريیس بانک مرکزی به تعدیل نرخ ارز است نه اینکه نگذارد پایین بیاید.

آخرین اخبار از دلار را در صفحه ارز و طلا دنبال کنید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد