اجاره مسکن در شمال شهر تهران / اجاره در ولنجک و فرمانیه ماهی 25 میلیون تومان

اجاره مسکن در شمال شهر تهران / اجاره در ولنجک و فرمانیه ماهی 25 میلیون تومان

با توجه به قیمت مسکن در شمال شهر تهران فهرستی از متوسط اجاره آپارتمان در برخی از مناطق شمال شهر تهران به دست آمده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، بر اساس آگهی‌های ثبت شده در نیازمندی‌های دیوار و قیمت مسکن در شمال شهر تهران، لیستی از متوسط اجاره ماهانه در برخی از مناطق شمال تهران به دست آمده است. بنا بر اطلاعات موجود در زیر میرداماد و اوین با متوسط قیمت 19 میلیون تومان برای اجاره ماهانه ارزان‌تر از دیگر مناطق هستند. در مقابل منطقه فرمانیه و ولنجک 25 میلیون تومان اجاره ماهانه از دیگر مناطق جدول زیر نرخ اجاره بالاتری را دارند.

متوسط اجاره قیطریه، اختیاریه، ازگل و شهرک غرب 20 میلیون تومان، پاسداران 21 میلیون تومان، سعادت آباد، نیاوران و محمودیه با متوسط اجاره 23 میلیون تومان ثبت شده‌اند.

در بین مناطق زیر فرمانیه و ولنجک با متوسط قیمت 25 میلیون تومان از دیگر مناطق جدول مناطق گران‌تری برای اجاره‌نشینی هستند.

در جدول زیر متوسط اجاره برخی از مناطق گران قیمت تهران را مشاهده می‌کنید.(دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط اجاره یک متر مربع و همینطور میانگین اجاره کامل یک آپارتمان مسکونی 80 متری دو تا پنج سال در شهر تهران و حومه در 10 روز گذشته آگهی‌های دیوار است.)(قیمت‌های گزارش شده حاصل جمع اجاره بهای ماهانه و سه درصد مبلغ ودیعه است.)

 

 

 

مطالعه بیشتر: متوسط اجاره آپارتمان در اطراف و جنوب تهران / اجاره در نواب 7 میلیون تومان

آخرین اخبار بازار مسکن را در صفحه مسکن تجارت‌نیوز دنبال کنید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد