" همراه " در مدار مثبت

" همراه " در مدار مثبت

شرکت ارتباطات سیار ایران میزان درآمد تجمیعی که تا پایان بهمن‌ماه سال جاری به دست آورد حدود 3 هزار و 805 میلیارد تومان بیشتر از درآمد عملیاتی 12 ماه سال گذشته است.

بورس نیوز:

شرکت ارتباطات سیار ایران در گزارش فعالیت ماهانه‌ای که در بهمن‌ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت مربوط به فروش و ارايه خدمات بود، میزان درآمدی که "همراه" از این بخش شناسایی کرد برابر با مبلغ 3 هزار و 210 میلیارد تومان بود.

شرکت ارتباطات سیار ایران از ابتدای سال مالی تا انتهای بهمن‌ماه سال جاری میزان درآمد تجمیعی که در سامانه کدال به ثبت رساند بالغ‌بر 33 هزار و 620 میلیارد تومان بود، "همراه" میزان سرمایه‌ای که از ابتدای سال مالی تاکنون اعلام کرد 4 هزار و 720 میلیارد تومان است.

روند درآمد‌زایی "همراه"

شرکت ارتباطات سیار ایران میزان درآمدی که در بهمن‌ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت در مقایسه با ماه گذشته شاهد رشد 5 درصدی درآمد‌های خود بود، این شرکت در ماه گذشته به درآمد 3 هزار و 68 میلیاردتومانی دست‌یافت و در این دوره با افزایشی که به همراه داشت به مبلغ 3 هزار و 210 میلیاردتومانی رسید.

شرکت ارتباطات سیار میزان درآمدی تجمیعی که تا پایان بهمن‌ماه از فروش و ارايه خدمات به اطلاع سهام‌داران رساند با رشد 25 درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته روبه‌رو شد و توانست روند صعودی خود را نسبت به سال گذشته ادامه دهد و همچنین به روند صعودی آغازشدة خود تداوم ببخشد. "همراه" میزان درآمدی که تا پایان بهمن‌ماه از خود بر جای گذاشت به میانگین درآمدی 2 هزار و 965 میلیاردتومانی دست‌یافت.

شرکت ارتباطات سیار ایران در دی‌ماه میزان درآمدی که از فروش و ارايه خدمات اعلام کرد نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد 87 درصدی را به همراه داشت، همچنین گفتنی است که درآمد تجمیعی این شرکت در دوره مشابه سال مالی گذشته 26 هزار و 200 میلیارد تومان بود و اکنون این مبلغ به 32 هزار و 620 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

شرح خدمات و فروش " همراه "

بیشترین درآمدی که "همراه" در بهمن‌ماه از فروش و ارايه خدمات کسب کرد متعلق به بخش «کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» با یک هزار و 665 میلیارد تومان بود که این بخش شامل مکالمه، پیام کوتاه، اینترنت و پیامک انبوه است.

درآمدی که "همراه" از این بخش در مدت‌زمان 11ماهه به دست آورد برابر با 17 هزار و 756 میلیارد تومان بود که 53 درصد از درآمد تجمیعی را در این بازه زمانی به خود اختصاص داد، بیشترین درآمد شناسایی‌شده "همراه" پس از بخش «کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» در اختیار «کارکرد مشترکین خطوط دايمی» با یک هزار و 233 میلیارد تومان بود.

در پایان گفتنی است که شرکت ارتباطات سیار ایران میزان درآمد تجمیعی که تا پایان بهمن‌ماه سال جاری به دست آورد حدود 3 هزار و 805 میلیارد تومان بیشتر از درآمد عملیاتی 12 ماه سال گذشته است.

پایان مطلب

آخرین اخبار بورس و اقتصاد