شروع متعادل بورس/ افزایش تقاضا در فولاد و شستا

شروع متعادل بورس/ افزایش تقاضا در فولاد و شستا

شاخص کل بورس در شروع بازار امروز سبز است. این در حالی است که نمادهای فولاد و شستا که در بورس دیروز کار خود را مثبت به پایان رساندند امروز منفی آغاز به کار کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز، بورس در آغاز سومین روز این هفته سبز است. این در حالی است که نمادهای فولاد و شستا که در بورس دیروز کار خود را مثبت به پایان رساندند امروز منفی آغاز به کار کردند ولی در ادامه معاملات با افزایش تقاضا مواجه شدند. روند موجود در ابتدای بازار متعادل است. ارزش معاملات در دقایق ابتدایی بازار سهام بیش از 3000 میلیارد تومان بوده است.

شاخص کل بورس با بیش از 70 واحد مثبت در کانال یک میلیون و 343 هزار واحد قرار گرفته است. فولاد و شستا بیشترین تاثیر منفی در شاخص کل امروز را دارند. با این وجود نمادهای بورس و کالا بیشترین اثر مثبت در شاخص کل امروز را در اختیار دارند. بورس، شبندر و غدام در ابتدای بازار نسبت به سایر نمادها پرتراکنش‌تر بوده‌اند.

اداره بازارهای مالی، خودرو و فلزات اساسی برترین گروه‌های صنعتی بازار امروز هستند. کمند، پالایش و دارا یکم بیشترین ارزش معامله و کمند، کرازی و فاراک بیشترین حجم معامله را تا این لحظه به خود اختصاص داده‌اند.

شاخص کل فرابورس اما با یک ریزش جزيی منفی است و در کانال 19 هزار و 207 واحد قرار دارد. توسن، فرابورس و دماوند بیشترین تاثیر منفی در شاخص کل فرابورس را دارند.

بازار در روز گذشته با شیب ملایمی مثبت بود. بورس برای رشد جدی به محرک‎‌های قوی‌تری نیاز دارد. محرک‌هایی مثل آزادسازی قیمت خودرو که در هفته‌های اخیر بارها وعده آن توسط مسيولان داده شده اما هنوز خبری از اجرایی شدن آن به گوش نمی‌رسد.

صبح امروز همچنین معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار از ادامه روند ورود استارت‌آپ‌ها به بازار سرمایه خبر داد.

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد